Dzisiaj jest 05 lip 2024, 8:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2014, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2013, 19:30
Posty: 786
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd: Aprilia Sr Ditech SWAP MINA
ale fart z tym zippem xdd! NRG teraz kozak :)
wpadnij do mojej sr'ki ;)




_________________

Obrazek GG-47379117
Aprilia Sr Black&White! :D ! fb-https://www.facebook.com/ploszaj3k
aprilia-sr-by-corrado-t376769.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sty 2014, 13:49 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Dziś znalazłem miękkie sprężynki sprzęgła s6 tak naprawdę są dość twarde , na pewno od aktualnych białych malossi. Załatwiłem sobie 3 szt rolek 2g hebo testowych. Wymieszam je z moimi 5.2g może się pozbędę mułu i osiągi się poprawią bo energorox nie kręci nawet tych 10000 obr a po max porcie jeszcze mocy konkretnej nie osiąga.
Mam też zamiar zlokalizować skąd mi kapie płyn , mam nadzieje że z węza bo tak słabo siedzi na króćcu. Sprawdzę 2 chłodnice i być może zamontuje. Mam wyciek z przekładni prześladuje mnie już długi czas,sylikon nie pomaga dziś pomęczę się z tym dziadostwem. Jak będzie czas i chęci założę inną piastę z tarczą bo moja tarcza tylna to obłęd.
I pozostanie mi tylko kupno wariatora r/t bądź poliniaka 9 rolkowego (co lepsze na przyśpieszenie?) No i oponki 140/60 tył (grubasek) i z przodu jakaś węższa (aktualnie siedzi 130/60). Ogólnie na tych oponach co mam od połowy wakacji 2013 nie składam się jak kiedyś.....
Myślę że tuning mechaniczny tak bym zostawił:
:arrow:
Malossi Sport Max Port 47,40
Zirri Racing
Wał MHR
Korek MHR + Docisk Malossi Fioletowy
Malossi Fly + S6 Soft
Malossi X Special
Wariator RT/Polini 9r +przeciwtalerz s6 cnc
Gaźnik 21 china dysza 94


Dziś jak kolega podoła zadaniu zrobi mi króciec o przelocie pod gaźnik i nad koło.Mam też zamiar przerobić seryjny zawór membranowy.

A z optyki to silnik proszkowo,nowe malowanie,kierownica sportowa,nowe siatki przód tył,led kierunki przód i feli do p/g runner/power/factorka
Mam nadzieje że dam rade do końca wakacji 2014 :)

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 0:34 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
No ładnie się dzieje :D Ale jednak miałeś fuksa z tym silnikiem :D




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 12:53 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Grzebałem sobie do 1:30 w nocy xd
Założony powyższy zestaw do regulacji,króciec i przerobione membrany.
Dekielek od przekładni odtłuszczony,czarny silikon poszedł w ruch. Ale pokapuje dalej wiec muszę mieć krzywy ten dekiel :/
Gdy już złożyliśmy nrg wypchaliśmy na drogę zlodowaconą i kopnąłem raz i to mi noga się ześlizgła i odpalił a my takie wtf jak gaźnik był suchy króciec i ten króciec to wgl eksperyment czy to wgl odpali.....
Dziś wkładam inną tarcze w ciut lepszym stanie.
Nrg jak nie mogło spalić laka na lodzie przez 20s bo był taki muł i powoli się wkręcał to teraz taka piz**a że bokiem jechałem :)
Podłączyłem również gazboxa stage6 :D
Duzo hebo ng odbiega od takiego rt?
Foty:
Zapomniałem zrobić fotki zaworu :/
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 13:24 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
A miał być króciec nad koło ?? :twisted:
Co do pokrywy to musi być coś innego z nią nie tak bo jak dałeś sylikon to nawet duża nierówność powinna być uszczelniona :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2014, 13:02 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
ogólnie na razie średnio mi się podoba ten króciec z gaźnikiem mamy zimę wszystko jest tak ujebane od syfu że to masakra.Zobaczmy za jakiś czas go umyje wypastuje maksymalnie dopasuje plastiki i będę myślał co dalej.I jak widać moja kapa jest też już na wyjechaniu dziś już tak przeskakiwał półksiężyc ze to masakra....
Muszę jakaś wyczaić do 100 zł :)
Kumpel zapomniał że ma być nad koło i zrobił na wzór oryginału.
Trzeba jeszcze ogarnąć błotnik na tył :)

-- 27 lut 2014, o 13:02 --

Nrg jeździło w miarę bez szału tzn przyśpiecha normalna ciągnął do końca nie regulowałem jakoś wybitnie bo na wariatorze top'a kumpla.Miałem okazje to sprzedałem cylek malossiego stan bdb ładnie trzymie kompresje wiec kumplowi jeszcze posłuży.

Jest filmik jak pali laka :)
http://www.youtube.com/watch?v=lZthO7m4LPs


Mam z googli schemacik c21 koszt samoróbki to 50zł na blachę wiec będę kminił z kumplem jak się uda będzie konkret jak nie zostanę przy zirri :)

Dziś dotarł do mnie wariator zgadujcie jaki , zgadujcie na jaki cylinder się zdecydowałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy