Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 9:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
wiktorek1994 pisze:
vertex kosztuje okolo 200 z przesyłkami

No tu to chyba troche przesadziłeś kolego :/ A jeżeli chodzi o sprawdzanie kompresji to nie sugeruj się przykładaniem palca, rozbierz cylek i sprawdź pierścionki i tłok :wink:




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 10:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Dziś kolega jak przyjedzie z pracy to przywiezie mi przyrząd do mierzenia kompresj zmierzymy jak nie bd ok to wtedy rozbiore cylek zrobię fotki wstawie na forum powiem co i jak i ocenicie w jakim jest stanie . Jasiu że ty latałeś to nie znaczy że ja mam np latać może wał jest w opłakanym stanie. Jak już to kupię tłok z pierścieniami a cylek jak bd miał kłaść to na drugi sezon wraz z wałem sportowym i gaźnikiem większym itp.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 12:01 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
zyrys pisze:
wiktorek1994 pisze:
vertex kosztuje okolo 200 z przesyłkami

No tu to chyba troche przesadziłeś kolego ;/


pod 70ccm kosztuje 200 z przesylką a pod 50 ccm 150 zl przesyłka sory ale za tłokami do 50ccm sie nie obracam wiec podałem cene do 70ccm




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Witam. Rozebrałem cylinder i wszysto w jak najlepszym stanie. Przynajmniej mi się tak wydaje. Oto fotki.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/481 ... aaadf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f31 ... 3f56a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a25 ... 3ad91.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/797 ... b4bac.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/797 ... b4bac.html

Przepraszam ale nie miałem czasu wrzucić w img. Oceńcie jak jest ok to powiedzcie jeszcze co to mogło by być innego nie tak że nie chce chodzić.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 10:06
Posty: 80
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Trochę przetarty


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 17:08 przez MalagutiF12PHA, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 18:55 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
malagadeca pisze:
Witam. Rozebrałem cylinder i wszysto w jak najlepszym stanie. Przynajmniej mi się tak wydaje.
Masz racje wydaje ci sie. zobacz ze przebarwienia masz pod pierścieniami czyli przepuszcza




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
Panie, wg mnie zbieraj na nowy cylek albo szlifuj bo to to już jest nieźle przytarte....




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 23:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Ło na nim to nie wiem jak kupiłem go tu już miał taki założony nic nie robiłem malaga bd miała przejechane spokojnie 20000 km a czy to jest seryjny cylinder czy coś było robione to nie wiem. Ja już zrobiłem na nim około 6000 km to mówicie że zrobić szlif w tym co jest i kupić nowy tłok z pierścieniami?? No i uczelki oczywiscie. No i chyba powinno być oki. Aha a czy to możliwe że była nie szczelna uszczelka i woda dostawała się do cylka i dlatego przerywał??




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 0:12 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
malagadeca pisze:
a czy to możliwe że była nie szczelna uszczelka i woda dostawała się do cylka i dlatego przerywał??
Możliwe lecz mało prawdopodobne jak dostała by się woda to skuter by wclae nie jechał :). A jeśli chodzi o wymiane to ja proponuje kupić też nowe łożyska na wał co za tym idzie proponuje kupić jakąś używaną 70ccm klasy Sport ;) wsadzisz troche większą dysze dopłacisz 100 czy 200 zł a masz śmigania a śmigania, a wału nie koniecznie będziesz musiał zmieniać :D




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 11:55 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
możliwe ze ci woda kapała do cylindra znajomy w dna miał podobny problem.

zyrys, Dobrze mówi. zobacz kupujesz tłok vertexa który cie kosztuje 150zl + około 80 szlif. 230 cie a nowe 70ccm stoją po +/- 400zł wiec sam wybieraj. a do 70ccm zwykłego sporta nie musisz zmieniać wału i łożysk. Przecież nie bedziesz kręcił 10tyś obrotów żeby ci padły łożyska albo wał




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 12:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
wiktorek1994 pisze:
Przecież nie bedziesz kręcił 10tyś obrotów żeby ci padły łożyska albo wał


No, 70cc sport napewno nie będzie tyle kręcił, bo tyle kręci seryjna 50cc.
Zaczynają mnie denerwować twoje idiotyczne posty, w których chcesz udowodnić, że coś wiesz, a tak naprawdę nie wiesz nic !




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 12:03 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
przy 10 tyś w seryjnych są odciny już a za takie pieniądze nie kupi cylindra na którym będzie kręcił więcej niż 10 tyś




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 12:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Ale z wydechem laser x-pro cylek 70 bd kręcił za wysokie obroty na seryjny wał a zresztą nie bd ryzykował. Kupię tłok vertex z pierścieniami i bd dobrze. Szlifu nie bd robił bo mi się nie opłaca szkoda kasy nie ma ani jednej ryski. Aha słuchajcie tłok razem z pierścieniami kupić jaki rozmiar jak to zmierzyć i w jakim układzie powinny być pierścienie żeby było dobrze ??




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 15:00 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
malagadeca, suw miarką zmierz prawdopodobnie masz 40.00mm a z tym układem pierścienie to nie wiem o co ci chodzi :P i oczywiście sworzeń 10mm




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 17:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Chodziło mi o to jak mają być umieszczone na tłoku w którym miejscu ma być ta przerwa co jest na pierścieniu na dole do góry gdzie?? Aha jeszcze mnie nie pokoi jedna rzecz czemu na cylku w dwóch miejscach są takie przebarwienia innego koloru i na tłoku?? Jak przejadę palcem po lustrze cylka to jak najbardzej ok a w tych dwóch miejscach mi palec chamuje tak jak by był tam przytarty czy co i tam mógł kompresję puszczać??:/




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
malagadeca, To znaczy że cylek do szlifu.
Musisz wyszlifować, wymień tez lepiej łożyska kwota ok 70zł ale warto (TopRacing), co do montarzu to na tłoku będzie strzałeczka i w każdym razie tam gdzie pierścienie się łączą na tym "zabezpieczeniu" to nie moze to być od strony kanału wydechowego :D

M_LoT pisze:
Zaczynają mnie denerwować twoje idiotyczne posty, w których chcesz udowodnić, że coś wiesz, a tak naprawdę nie wiesz nic !


Święte słowa i się z Tobą zgadzam(tak na marginesie).




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
A później muszę czymś smarować cylinder przy wkładaniu tłoka z pierścieniami???




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 23:36 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Wystarczy przed założeniem posmarować gładź cylindra i tłok zwykłym olejem silnikowym i delikatnie sobie pojeździć tłokiem po cylindrze.

Czytając Twój temat, od początku czułem że to były uszczelki pod głowicę. Sprawdź dokładnie cały układ chłodzący, u kumpla w Maladze zaczęło się podobnie, a potem zrypany cyl przez zrypaną pompę i na odwrót.


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 23:39 przez sunny15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 11:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Wiesz co już postanowiłem jak robić to robić zrobię szlif kupię nowy tłok z pierścieniami no i oczywiście te uszczelki. Pompa jest zrobiona na git wczoraj wymieniłem reperturkę pompy wody i jak złoże zaleje go płynem chłodniczym. Docierał bd coś około 500 km na mobil 2t pół syntetyk.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Witam. Niestety problem nie znikł po tygodniowej jeździe znowu skuter zaczął przerywać wczoraj chodził jeszcze idealnie. Możliwe jest to że przerywa dlatego że dostaje za dużo oleju ?? Z miejsca gdzie się wkręca świece pluje trochę olejem koloru czarnego i dymi kiedyś tak nie było regulacja iglicy na odpowiednich ząbkach nic nie pomaga. Proszę o pomoc.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy