Dzisiaj jest 06 sie 2025, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2010, 10:11 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
Witam.

Mam takie pytanie. Dlaczego w Neosie ac jest więcej mocy niż w identycznym chińskim silniku 2t? Wiem tylko, że te silniki różnią się tylko przełożeniami.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 10:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Różnią się napewno tym,że jedno jest chińskie ,a drugie japońskie :mrgreen:

Neos ma wał na sworzeń 10mm a w chińskim masz 12mm. < -- to wiem. w chinolu wał jest 16mm ,a w neosie ,aeroxie itp. jest wal 12,8mm.. i jeszcze pare różnic ;) kartery się różnią. itp.




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 15:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Przede wszystkim wykonaniem i trwałością podzespołów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Kąt wychodzenia spalin jest inny, całkowicie inne przełożenia dużo lepsze ma oryginalne minarelli, i taki cytat ,,Sekret minarelli tkwi w przełożeniach,, do tego inna budowa, wiadomo, szersze doloty/wyloty w cylindrze itp. :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 16:28 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
Czyli gdybym zmienił cylek i przełożenia na oryginalne minarelli to odczułbym dużą różnicę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 17:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Był by napewno problem z przełożeniami, a propo cylindra to jeszcze kartery muszą mieć większe doloty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 18:21 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
A chociaż przy wymianie samego cylka co musiałbym wymienić. Sworzeń mam 10 mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 19:54 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
Odswiezam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 20:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Sprawdz rozstaw szpilek i wielkość otworu w karterach itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:21 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
No tylko jak patrzyłem na różne aukcje to do chinola czy neo'sa cylinder niczym się nie różni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
To będzie pasować, ale różnicy w mocy nie odczujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
z przełożeniami byłby największy problem, pomyśl sobie że minarelli ma dokładnie zrobione kartery, robione przez naukowcow z wieloletnim doświadczeniem i wgl. wiesz :D a tu chińczyk na biegu narysował zrobił i masowa produkcja odrazu :p




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:36 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
No to jak kolega wczesniej wymienil ze ma wieksze kratery, a jednak widze ze pasuje to jakas roznica chyba bedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 15 lip 2009, 19:06
Posty: 167
Pojazd:
sieku pisze:
robione przez naukowcow z wieloletnim doświadczeniem i wgl. wiesz a tu chińczyk na biegu narysował zrobił i masowa produkcja odrazu :p
haha :D tutaj taki kamikaze narysował i jeździ :lol:




_________________

Malossi Multivar
Wentylator Polini
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 Wingcooler
Sprężyna Centralna Hebo +60
Rolki 4,9 Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy