Dzisiaj jest 20 maja 2025, 16:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
RiderNRG blaszka na środek srednica wewnetrzna otworu 14,5mm do dyszy 65


Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 21:23 przez mka2004, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
dysza 105 gaźnik 21mm stożek




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Do stożka nie wylicze bo niewiem jaka ma powierzchnie ale do standardowego filtra wlot powietrza powinien mies średnice otworu wewnętrzą 23,5mm do dyszy 105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
mka2004 to ty umiesz obliczyć jak ustawić iglice tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
heheheh jaja se robisz bynamniej we wszystkich przypadkach iglice ustawialiśmy standardowo
na środek i stosowaliśmy wloty powietrza do dyszy i zawsze sie ładnie wyregulowało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 23:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Koledzy a ja mam pytanie żeby nie zaśmiecać, to ja mam iglicę na najniższym ząbku bo tak mi największe obroty ładnie kręci przy starcie i się v-max poprawił to mogę na takim ustawieniu regulować gaźnik jeżeli jest dobrze?? Bo nie dławi się ani nic.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 7:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Oczywiscie ze mozesz przeciez to tez jest regulacja .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 7:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Ok to dzięki wielkie za odpowiedź.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy