Dzisiaj jest 26 mar 2025, 15:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 16:00 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A jak "wybebeszyć" ten tłumik? I co to znaczy stoczyć tuleje na wariatorze?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 16:44 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 0:33
Posty: 28
Pojazd:
Ja mam na sprzedaz oryginalny tlumik z keeway ten sportowy jest on wybebeszony osiagi poszly bardzo duzo w gore.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 17:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wybebeszenie tłumika to jego rozcięcie, wyjęcie z tamtąd wszystkiego co jest i zaspawanie go. Od razu mówię że nie warto jeśli się na tym nie znasz i nie masz odpowiednich narzędzi! Nie da to też wielkich efektów oprócz straaasznie głośnego wydechu, ba czasem nawet takim zabiegiem można pogorszyć osiągi... Stoczenie tuleji na wariatorze to po prostu skrócenie tej tulejki na której wariator siedzi na wale. Też w sumie nie polecam bo nie jest powiedziane że to pomoże a jak coś to można więcej zepsuć... Prawda jest taka że bez sportowego tłumika ciężko mówić o większych prędkościach... Powtarzam to już chyba dwusetny raz że wariator i wydech to jest podstawa. Póki co polecam Ci wsadzić rolki 4,8g lub też 5g, i sprawdzić jak będzie. Ale na Twoim\Twojego kolegi miejscu już bym zbierał na sportowy wydech i wariator.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 17:42 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Dobra, powiem mu żeby kupił zestaw testowy rolek i zobaczymy jak będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nie no, bez przesady, niech nie kupuje zestawu testowego do seryjnego skutera. Niech kupi te rolki dajmy na to 4,7g bo takowe najczęściej są i nie sprawdzi na nich. Zablokowane to 5,8g tak więc po odblokowaniu musisz dać o 1g lżejsze, wychodzi 4.8g jeśli umiem liczyć i takie trzeba dać ;].




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:38 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A jeśliby włożyć cięższe np 6,5 albo 7 gr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:47 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Tox jak masz pisac glupio to lepiej nie pisz nic.....
Jak wyjmeisz wszystko z tlumika w 2t to nic to nie da;) Poczytaj a dowiesz sie czemu -.-

Kupno oryginalnego tlumika(sportowego) od keewaya to najglupsze co mozna zrobic
Bo on ma tylko wyglad sportowego i nic pozatym.


Kup sobie najlepiej uzywanego leovince zx jakiegos texnigasa next-r chocby i +10km/h napewno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
maxio62, jak to wybebeszenie nic nie da? ja tak zrobiłem ze swoim seryjniakiem w focusie i może v-max nie wzrósł ale mój misio ma więcej siły...no i ten basowy dźwięk... :grin:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:54 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Przeczytaj sobie cos na temat działania silnika 2-u sówowego to sie dowiesz czemu nie mozna wszystkiego wyjebac z wydechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Kupno tłumika odpada bo jego stary się nie chce zgodzić bo skuter "...jest na gwarancji" i mu nie przetłumaczy :neutral: To co mogę jeszcze zrobić żeby szybciej jechał?


Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 20:45 przez 11karolb11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 20:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wytrzyma :smile: Ja się 2 lata ciągłem za chinolami :mrgreen:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 20:47 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 20:45 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Mowa o skuterze kumpla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 22:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
maxio62 wiem że w 2T wydech musi stawiać określony opór spalinom, i wiem na czym polega "wybebeszanie" napisałem po prostu w uproszczenia. Jak byś zauważył, zaznaczyłem też że bez odpowiedniej wiedzy lepiej do tego nie podchodzić bo zostawienie tłumika kompletnie pustego to wiadomo, głupota. Głównie w wybebeszaniu chodzi o usunięcie katalizatora spalin, zależy to też od konkretnego wydechu.

No to już raczej nic nie zrobisz jeśli jego ojciec na tuning się nie zgadza. Ciężko zrobić coś z niczego.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 18:39 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Tak propo to zdjecie blokad ..."jest wprowadzeniem jakich kolwiek zmian w budowie silnika i ramy skutera bez zgody producenta"... Wiec wtedy też tracisz gwarancje jeśli zrobisz to sam. :)) Sprobój zrobić tak jak ja, dogadałem się z serwisantem to najpierw mi sprzeta rozblokował a teraz pozwolił zrobic tuning ale tylko wtedy gdy on będzie montował częsci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 8:21 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Odblokuje go a jak będę jechał na przegląd czy cos to zablokuje i wszystko :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 21:57 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
jak przed kazdym przegladem chce ci sie zdjemowac pokrywe odkrecac wario zakladac tulejke i zmieniac dysze w gazniku no to juz twoj wybor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 22:09 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Tylko kolanko i dysza bo na przegladzie nie rozkrecali przekladni. A przeglady mam co 2 tys km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 22:52 
*

Rejestracja: 10 lis 2008, 22:42
Posty: 55
Pojazd:
Przy większym tunie np 70cc musisz wymienić też moduł ponieważ jest zablokowany do 10 lub 9tys obrotów pozdro ;)




_________________

Stage6 Pro Sport 70cc
Laser X-pro
Racing Tec 17.5
Polini Air Box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2009, 12:47 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
POWIEM TAK :
ja mam matrixa i kupiłem ten zestaw http://moto.allegro.pl/item548966510_ze ... focus.html naprawde polecam bo zalozeniu tych roleczek (5,5gr) strasznie sie zbieral ale gdy zalozylem to kolanko i dysze i wyregolowałem to o licznikowe 80 nie musilem go zbytnio prosic.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2009, 14:45 
*

Rejestracja: 10 lis 2008, 22:42
Posty: 55
Pojazd:
80 licznikowe realne ~50-60.




_________________

Stage6 Pro Sport 70cc
Laser X-pro
Racing Tec 17.5
Polini Air Box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy