Dzisiaj jest 18 sie 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2014, 9:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Witam, otóż odkręcałem wariator metodami z naszego forum.
1 sposób- blokowanie poprzez łopatki wiatraczka- ułamała się łopatka,
2- sposób- złapanie kluczem tych takich dziur prostokątnych w wariatorze i przykręcenie klucza do karteru w wyniku czego pękł kawałek wariatora (około 3mmx2mm).
Czy te uszkodzenia wpływają w jakimś większym stopniu na jazdę? Jak tak to w jakim?
Oraz ostatnio blokuje mi się kopka, wie ktoś jak temu zaradzić?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 kwie 2014, 10:29 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
ja chyba ze 3 razy w jedynm wariatorze tak ułamałem i jezdził normalnie xd




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy