Dzisiaj jest 11 lut 2025, 22:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2015, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Mam problem związany z dysza główna obydwie są nowe 85 i 80 . I nie wiem jak rozwiazać problem Odpalania i niskiego V-maxu w skrócie :
Na dyszy 85 odpalanie jest strasznie cięzkie z rozrusznika nie da rady a z kopa 100 razy trzeba kopnąc ale za to przyspieszenie zajebiste a v-max licznikowe ponad 100 a według GPS to 96km/h
Na dyszy 80 odpala po kilku sekundach kręcenia albo 2 kopniaków (jak ciepły to wystarczy kliknąć rozrusznik i odpala ) za to v-max około 65-70 km/h a przyspieszenie podobne do dyszy 85 .

Jak zwiększyć v-max na dyszy 80 albo jak zniwelować problem odpalania na 85 ? . Bo chce mieć to i to :3

Zipp Basic
Cylek 80ccm
głowica 80
Sportowy wałek rozrządu
Odblokowany króciec
Wariator High-Speed
Rolki 5,5G
Sprzęgło nowe

Drugie pytanie to czy katalizator Takie metalowe co jest przyczepione do wydechu jak na tym zdjęciu http://img24.olx.pl/images_tablicapl/18 ... djecia.jpg to jakoś mocno blokuje wydech ?

Ps . Wszystkie częsci są chińskie ( Znaczy napisane było TAJWAN MCN ) cylinder z głowica ma przejechane 11000km a kompresja jest 10,5 b a jak był zupełnie nowy zestaw to było 11b .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 mar 2015, 19:00 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
daj cięższe rolki to bedziesz mial lepszy vmax ale mozesz stracić na przyspieszeniu.


To metalowe cos to tak zwane zawirowacz spalin. Jest to po to zeby jakieś tam wymogi unii przestrzegac najlepiej odciąć przy samym koncu a dziure zaspawać bądz kupić odblokowany tłumik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2015, 19:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Router bassa że taki wysoki v-max?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2015, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Zipp basic chińczyk ale jeden z tych pierwszych co jeszcze jako tako poskładane wychodziły śrubki się nie łamią i ma tarczowe hamulce :) Bassa to jest to samo ten sam silnik tylko że nie ma już hamulców tarczowych klosze kierunków pomarańczowe ( nie tak jak u mnie pomarańczowe żarówki co się prezentuje o wiele lepiej ) i plastiki w bassie się potrafią połamać na pierwszej dziurce , nie żeby moje były niesmiertelne ale mimo szlifa się trzymaja jakoś :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy