Dzisiaj jest 22 lis 2024, 0:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 12:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak masz te wcięcia na dolnym pierścieniu to młotek + szeroki śrubokręt i pójdzie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
seb94Uwierz mi,jak to ma z 20 lat rdzewienia,to mogło się już zaspawać na zimno. Wtedy potrzeba odpowiedni klucz,bo młotkiem to tylko zjedzie ząbki. I wtedy będzie problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 15:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
Jest wiele metod ;) Jeśli zrobisz to delikatnie to wez płaski gruby śrubokręt przez szmate i pukaj młotkiem i odkrec , 2 wez klucz rolchaka i odkrecm oze byc przez szmatke , 3 dorób klucz i odkrec sa do tego klucze starego typu takie jak na fotkach lub inne Obrazek




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy