Dzisiaj jest 04 gru 2024, 19:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:08 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
W jaki spobób dostać siędo tego dozownika ? Wybaczcie że zadaje takie głupie pytania, ale jestem totalnie zielony w tych sprawach i nie chce czegoś zepsuć .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Jesteś pewnien że ci l/1000km bierze? Wiesz że dozownik masz długą rurą ci idzie i tam na początku jak zalejesz to szybko ucieka ale nisko jest zbiornik i tam ponad 0,5l siedzi. Czy jeździsz do zapalenia się kontrolki?

U mnie też za dużo bierze na 100% jeszcze więcej niż u ciebie. Jakiś ślimak czy jakaś dyszka co siedzi w pompce musi być chyba wyrobiona. Ktoś się z was orientuje jak i co wymienić? Bo napewno całej pomki nie trzeba.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:10 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Nie jeżdże do zapalenia się kontrolki, bo w tych skuterach oznacza to samobójstwo :mrgreen: Po prostu uzupełniam olej do załamania w ściance zbiorniczka i kupuję nową butelkę. Zapisuję stan licznika, po około 300 km znowu dolewam i tak aż do wykończenia butelki... Gdy uzupełnię resztką i wyjdzie też tak koło tego załamania to licznik pokazuje około 1000 km (na Shell Advance Ultra jakby ciut więcej). Kumpel ma Vitalkę i wychodzi mu tyle samo.

Co do regulacji tej pompki - podobno nie ma takiej możliwości. Obstawiałbym tę dyszę... Może trzeba byłoby wymienić na mniejszą... Albo wywalić dozownik i robić mieszankę. Swego czasu miałem ochotę tak postąpić ale kumpel mi odradził, bo u mnie olej jest podawany dwiema drogami - na łożysko tłoka i do gaźnika. I jeśli odciąłbym dozownik to łożysko tłoka zatarłoby się. Bzdura to czy prawda?

Jeśli chodzi o dostanie się do pompki to u mnie jest tak, że trzeba by zablokować czymś wariator. Najlepiej byłoby wsadzić krzyżak do kół na nakrętkę wariatora i drugi taki sam klucz na nakrętkę na magneto. Teraz tylko pytanie: która się pierwsza odkręci? Nie wiem zresztą, bo nie robiłem tego... No i najpierw trzeba zaznaczyć w jakiem położeniu była wypustka na tarczy, bo potem może być problem...




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
łożysko tłoka ? mówisz o igiełkowym ? Przecież silnik w 2T smarowany jest mieszanką, czyli właśnie tym olejem który jest podawany przez dozownik a potem gdy dociera do gażnika miesza się z paliwem spala i smaruje.

To chyba tyle, mam ten sam problem odnośnie pompki oleju (keeway f-act 07') ucięcie rurek [gumowych] nie pomogło, musi mi gdzieś spierdzielać z pompki [jest rozbieralna a po rozebraniu widać gumowy oring] może w tym tkwi problem, niedługo to sprawdze.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:59 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Tak, igiełkowe. Kumpel serwisuje Kymco i inne skutery dla pizzerii i tłumaczył mi, że z pompki wychodzi przewód, który się rozdziela. Jedna cześć oleju jest podawana bezpośrednio na łożysko igiełkowe tłoka, a reszta do gaźnika i miesza się z paliwem smarując tłok od góry... Głowy nie daję, że tak jest ale muszę rozebrać Bzyczka i to sprawdzić. Albo zrobić tak - przedłużyć przewód olejowy idący do gaźnika i przeprowadzić go tak zeby olej spływał z powrotem do zbiornika oleju, a do baku lać mieszankę. Jeśli oleju będzie w miarę jeżdżenia ubywać to znaczy, że kumpel miał rację.




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Jakoś w to nie wierzę, bo nie wyobrażam sobie smarowania igiełkowego osobno[?!] a prostym sposobem zobacz wąż który wychodzi z pompki, czy gdzieś się rozdziela, to 3minuty żeby to sprawdzić. Szczerze ? wątpię :)




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Widziałem u nich w warsztacie rozbebeszonego Lambrosa to rzeczywiście coś tam szło... Ale muszę sprawdzić u siebie. Będę w Polsce to sobie rozbiorę i pogrzebię na spokojnie.




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy