Dzisiaj jest 12 lis 2024, 12:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2012, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Witam co sadzicie o tym cylindrze jak sie sprawoje http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2966.bhtml czy duzo poprawia osiagi i jak z zywotnoscia oraz czy strary wał wytrzyma:D moze polecicie inny cylinder:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 16:35 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Ten cylinder co wymieniłeś powyżej jest zamiennikiem seryjnego cylindra z Coliberka. To, że jest napisane 80cc nie oznacza większych osiągów. W 4T praktycznie nic Ci to nie da, może jakimś cudem kilka km/h. Co do wału to spokojnie wytrzyma, bo przecież nie jest to cylinder klasy racing. Nie musisz mieć żadnych obaw co do wału lecz gdy masz już luzy na wale i łożyska w kiepskim stanie to lepiej je zmienić. Moim zdaniem zainwestuj w wariator, większy gaźnik i sprzęgło. Wydech sportowy nie koniecznie Ci jest potrzebny, ale nie powiem, bo przydałby się. Wario da Ci na pewno te kilka km/h do V-MAXU, gaźnik lepsze chłodzenie, a sprzęgło lepszy start. Oczywiście jeżeli zakupiłbyś te części nie zapominaj o regulacji, bo możesz wyregulować go na V-MAX bądź przyspieszenie. Pozdrawiam i mam nadzieję, że posłuchasz się mojej rady :)




_________________

Rachut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 16:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Hmm mam juz sprzęgło i wario lecz chce teraz cylinder Hmm czyli to nie jest sport.. to jezeli tak to co myslicie o tym>> http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 4081.bhtml lub cos naraku. zalezy mi na poprawieniu osiagow.. a jezeli ten tez nie to jaki poleciccie tylko cena to 350zl max..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 17:14 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Airsal jak najbardziej :). Polecam! Możesz go śmiało brać lecz szukaj zestawu z głowicą ;)




_________________

Rachut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Z głowica raczej nie znajde za 350 a poprawia on osiagi i jak z wałem wytrzyma??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2012, 11:53
Posty: 64
Lokalizacja: Chlewiska
Pojazd:
Powinien. Moj juz chodzi na 2 cylku 72cc 47mm ;d




_________________

Obejrzyj moją ,,PomarańczowĄ PszczółkE ,, :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=356181




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 18:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
A jak z głowica i czy naorawde ten cylinder jest lepszy od naraku??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2012, 11:53
Posty: 64
Lokalizacja: Chlewiska
Pojazd:
Nie wiem. ja bym airsala wziol




_________________

Obejrzyj moją ,,PomarańczowĄ PszczółkE ,, :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=356181




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 19:34 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Rachut pisze:
Ten cylinder co wymieniłeś powyżej jest zamiennikiem seryjnego cylindra z Coliberka. To, że jest napisane 80cc nie oznacza większych osiągów. W 4T praktycznie nic Ci to nie da, może jakimś cudem kilka km/h. Co do wału to spokojnie wytrzyma, bo przecież nie jest to cylinder klasy racing. Nie musisz mieć żadnych obaw co do wału lecz gdy masz już luzy na wale i łożyska w kiepskim stanie to lepiej je zmienić. Moim zdaniem zainwestuj w wariator, większy gaźnik i sprzęgło. Wydech sportowy nie koniecznie Ci jest potrzebny, ale nie powiem, bo przydałby się. Wario da Ci na pewno te kilka km/h do V-MAXU, gaźnik lepsze chłodzenie, a sprzęgło lepszy start. Oczywiście jeżeli zakupiłbyś te części nie zapominaj o regulacji, bo możesz wyregulować go na V-MAX bądź przyspieszenie. Pozdrawiam i mam nadzieję, że posłuchasz się mojej rady


Widać nie masz doczynienia z silnikiem 4t ;) po to robią te 80ccm3 żeby wypełnić tą dziure w przyśpieszeniu w 4t.

A więc Tec te 80ccm napewno doda Ci przyśpieszenia + v-max 80 licznikowe jak dobrze dotrzesz co do wału to wytrzyma zależy jaki przebieg masz ale 4t nie kręci takich obrotów jak 2t więc spokojna Twoja głowa z głowicą hmm seryjna da rade ale lepsza by była taka po porcie albo z dedykowana pod 80ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Postanowione ze biorę ten http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 4081.bhtml a co do głowicy to jaka kupic i jakie sa mniej wiecej ceny?? tylko nie chinskiej;d tlok ma 11 tysi przebiegu lecz nie wiem czy bd mial kase na glowice i wal ..bd musil wybrac jedno z tych;d


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 19:39 przez spinox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2012, 19:27
Posty: 36
Lokalizacja: Tuning
Pojazd:
spinox, Celuj w cylindry polini , wymień wał i bedziesz mógł wsadzać racingowe cylindry , do tego gaznik , wydech jakiś polini evo do 4t jak jest




_________________

Nie pomagam w sprawie informacji na temat odchudzania tłoków ani innych informacji , tylko portingi



Zajmuje się portingami cylindrów , tanio .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 20:53 
Zbanowany

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:03
Posty: 145
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
spinox, kumpel miał ten cyl w kymco 4t żeby nie kłamać 10tys km i wyglądał jak nowy. Polecam




_________________

Malaga f12
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321633




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 21:12 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
dejmian12 pisze:
spinox wydech jakiś polini evo do 4t jak jest
śmiechłem.
odnosnie tematu. seryjny wal i lozyska wytrzymaja spokojnie gdyz tu nie ma takich obrotow co w 2t.
kupuj tego airsala, do tego jakas lepsza glowica z wiekszymi zaworami i sportowym walkiem rozrzadu zeby wykorzystac moc cylindra no i jakis gaznik dobry wiekszy i bedzie cud miod ;) + regulacja oczywko. wydech jedynie wybebeszyc, nie kupuj zadnego chyba ze masz w uj kasy zeby jakas firma zaprojektowala ci cos na wypasie i rzeczywiscie moze da te 2KM ^^

aaa... i osiagi. odczujesz znaczne przyspieszenie jak wszystko elegancko wyregulujesz, vmax zbyt nie wzrosnie (taka wada tuna 4t) ale z 80-85 luzem powinno bujac jak nie wiecej jesli zastosujesz ww. modyfikacje i dobrze wyregulujesz i dotrzesz ;)


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 21:15 przez eMdoKa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 5:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
o tym wydechu to nie ja napisalem a zmiana dyszy w gazniku nie wystarczy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 11:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
Najlepiej to sprzedaj 4t i kup 2t .


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 11:01 przez Czaj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2012, 11:53
Posty: 64
Lokalizacja: Chlewiska
Pojazd:
No dokładnei chyba ze nie chce




_________________

Obejrzyj moją ,,PomarańczowĄ PszczółkE ,, :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=356181




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Czaj pisze:
Najlepiej to sprzedaj 4t i kup 2t .
noo tez tak chciałem lecz niestety mama zaczela sie rzucac:D wiec musze cos wydusic z 4t:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Soryy za Pp ale zapomnialem sie zapytac o duzo wzrosnie spalanie paliwa jesli zaloze ten cylek 80cc i dam wieksza dysze??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie odczujesz jakiejś wielkiej różnicy, Chińskie 4T mają to do siebie, że palą tyle co nic :P




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
DiVi pisze:
Nie odczujesz jakiejś wielkiej różnicy, Chińskie 4T mają to do siebie, że palą tyle co nic :P
no tak spalaja tyle co nic:D ale po tuningu tez slabo jezdzą:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy