Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Opis gaźnika
Post: 29 lip 2016, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Siemka :-D Może ktoś mi podać zdj. opisu gaznika od speeda 2 tzn. od czego jest każdy wylot i każda śrubka? :-D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2016, 23:16 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Wrzuć zdjęcia. Ja albo kto inny obeznany dokładnie Ci opisze co i jak.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Chce się dowiedzieć od czego są te śrubki i rurki( jedna z czarnym wężykiem i ta druga). :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 16:07 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Dolna śruba to spust paliwa z komory, paliwo wyleci tym dlugim wężykiem.
Śruba środkowa jest od regulacji składu mieszanki, tą śrubę na zdjęciu zakrywa wężyk spustu nadmiaru z gaznika, ten wężyk zostaje jak jest.
Górna śruba to regulacja wolnych obrotów, nad nią jest krociec zasilania w paliwo.
Nad otworem z oringiem jest chyba krociec podcisnienia. Mam orginalny gaźnik z mojego byłego Zenitha, tam podciśnienie szło od krocca ssacego,nie od gaźnika.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
U mnie też jest podcisnienie na króccu ssącym. To ten metalowy i gumowy od czego? Bo piewszy raz mam z tym doczynienia? :-D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 17:40 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Metalowy, jak wspomniałem to zasilanie paliwem, a gumowy skierowany w dół to przelew gaźnika, tego się nigdzie nie wpina. Osobiście nie pchalbym się w ten tani zamiennik ;)




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
A na czym polega to zasilanie paliwem? :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 21:45 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Heh... Na pewno wiesz co robi gaźnik i że do tego potrzebuje paliwa...a paliwo z baku poprzez kranik i właśnie do kranika podłącza się to przyłącze.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 6:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Ale ja paliwo mam podłączone do tego co jest przy łączeniu gaznik -kruciec.Już nwm. :-\

-- 31 lip 2016, 7:31 --

Już chyba wiem. Bo tam gdzie niby jest podcisnienie na kruccu to to chyba jest do dozownika. Ale jak paliwo przyłączylem tam na łączeniu to doszło do komory plywaka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2017, 21:58 
*

Rejestracja: 15 kwie 2014, 7:16
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: limbo 96 taki sam jak zenith
Żeby było zabawnie ja na kruccu mam podawany olej. I nie bardzo wiem czy ten otwór od podciśnienia w gaźniku mogę zatkać jak mam kranik manualny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy