Dzisiaj jest 04 gru 2024, 8:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2015, 13:27 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
siemka możecie mi opisać jak działa podcisnienie, jak to wszystko pracuje w którą strone zassysa itp ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 maja 2015, 13:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
"ŁOPATOLOGICZNIE" to wygląda tak ,ruch tłoka w kierunku skrzyni korbowej wytwarza podciśnienie[nie mylić z kompresją] o wartości 0,5-1bar w zależności od setupu jaki mamy zamontowany.I w tym momencie płytki zaworu membranowego się domykają. Ruch tłoka w kierunku głowicy cylindra otwiera zawór [uchyla płytki zaworu]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy