Dzisiaj jest 02 paź 2024, 23:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Jak dla mnie to jest problem regulacji w kwestii rolek i centralki.. Ja mam tego samego nrg 94r., mam tylko zmieniony gaźnik na della 17.5, dysza 75, a poza tym full seria i leci mi 90, takze to raczej kwestia dobrej regulacji :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
skoro nie wchodzi na obroty w trakcie jazdy a na stopkach tak, to według mnie silnik nie moze sie ,,przełamać'' . gdyby to było AC tak jak w np. w moim runnerze był zblokowany cylinder i nie ma opcji zeby wiecej pojechał niz 65km/h. a jesli to jest LC to raczej znikoma szansa ze wina cylindra, byc moze zbyt duzy dystans tłok - głowica.
Pozdr




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy