Dzisiaj jest 29 lip 2025, 10:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 mar 2014, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Siema. Tak jak wyżej. Mam problem z moim piaggio. Po dłuższym postoju np po nocy, jak ściągnę stożek, to ukazuje się widok pełnego kolanka paliwa. Ciężko go rano zapalić bo zalany... Dziś zmieniłem dysze 88 na 80, ( bo była za duża, nie trzymał wolnych) na 80 jest okej obroty trzyma, jeździ bardzo dobrze, tylko mam problem z tym paliwem w filtrze...dziś wyciągnąłem 25 ml paliwa strzykawką Może ktoś z was miał podobny problem ? Lub zaworek igilicowy nie domyka ? Kranik podciśnieniowy jest niesprawny, bo nie zamyka się, po ściągnięciu wezyka z paliwem leci cały czas, a nie powinno

A to mój Set :
Cylinder DR Evo 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: Tec Pro Black Edition 19 mm PHBG
Wariator: S6 Sport Pro,
Sprzęgło: Hebo N, centralka S6 medium, spręzynki zielone
Wydech: Tecnigas RS II

Ruszy ktoś to ?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2014, 10:07 przez koral1113, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2014, 9:57 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Sprawdz sobie kranik jesli masz podcisnieniowy to Ci przepuszcza. Odepnik od gaznika doplyw paliwa i wloz wezyk do jakiegos kubeczka jesli po nocy bedzie paliwo to przepuszcza kranik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Kranik jest niesprawny, bo paliwo leje się do zera w baku. A tak nie powinno być, jeździ bardzo dobrze, tylko ciężko rano zapalić bo zalany ( aż z wydechu reszki paliwa wylatują ) no i ogólnie po dłuższym postoju ( paliwo w kolanku).


Dołączy się ktoś jeszcze do tematu ? :) Bo kopać codziennie 10 minut już jest wkurzające :/ ...




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 19:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przy okazji przeczyść gaźnik i sprawdź czy zaworek w nim domyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Kumpel miał podobny problem. Właśnie tez miał pełno paliwa w filtrze az mu ciekło tyle ze w seri i okazało się ze zaworek iglicowy nie domykał.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
We wszystkich gaźnikach 17,5 19, 21 typu Dellorto, Tec są takie same zaworki igilicowe? Wiecie może? No i czyiidzie dokupić go gdzieś?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 9:05 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
na mielochu masz zaworki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 9:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
są ale to musi byc o idealnych rozmiarach najlepiej oryginalny bo jak bd inny to dalej będzie ciekło paliwo.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 9:31 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
no to przecież masz części zamienne jak znajdziesz swój model gaźnika :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy