siemano, mam pare problemów z moją vivką, odrazu piszę żeby tylko ogarnięci pisali, bo jak mają być tacy znawcy jak ja to dziękuje
a więc dzisiaj złożyłem vivke na mało używanym bdb stan cylku oryginalnym (alu) wczesniej był top performance trophy 50 w którym uszczerbał sie spory kawał tłoka od góry, a wiec złożylem go elegancko wszystko, pochodził z 10 min na wolnych, pozniej pojeździłem tak do 40 km/h z 100 km, nie piszcie że więcej powinienem go docierać skoro był uzywany, tylko pierscionki nowe są. A więc jak jadę skuterem ma mocnego buta jak jeszcze dobrze nie rozgrzany, a jak ciepły zrywność z miejsca spada, i przyśpieszenie delikatnie, jeżeli ma to znaczenie mam pro replice + wario malossi mhr... 2. Problemem jest to że jak jadę i dam dłużej gazu nagle słysze lekkie tarcie, nie wiem jak to opisać i po dosłownie sekundzie tego tarcia tak jakby tłok stanął w miejscu i skuter się toczy, silnik przestał pracować, ale gdy go kopne to pali od strzała, kompresja mocna, osiągi nie spadły i odrazu po tym go odpalam bez problemu...3. Gdy przejadę sie i postawie skuter na jakiś czas, jest malutka plamka na chodniku paliwa która wycieka z filtru powietrza, nie zawsze tak jest, ale gdy poleci z filtra to musze go trochr pokopać z otwartym gazem + nie trzyma obrotów z początku, po chwili wraca do normy wszystko. 4. Świece mi stopiło, tzn elektorde i ten drucik (nie wiem jak sie to nazywa) była to świeca full china
czy to mozliwe ze przez to ze byla chinska ? Zalozylem ngk i narazie git
za pomoc będę bardzo wdzięczny !