|
Dzisiaj jest 02 maja 2024, 20:29
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Grubek
|
: 05 cze 2016, 14:11 |
|
** |
|
Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02 Posty: 476 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
|
Witam, miałem dziś nieciekawą sytuację. Jadąc spokojnie 50km/h nagle był strzał i skuter wszedł na wysokie obroty, pękł pasek. Dekla nie dało się dotknąć był taki gorący, leciał z niego dym i smród paska (mam dziurki od chłodzenia w deklu). Z paska zrobił się popiół i wióry, połamane rolki i gwiazdka przeciwtalerza oraz porysowany wariator... Jaki polecacie pasek kupić? Od czego napęd się tak zgrzał do takiej temperatury? Wiem, że to wszystko się o siebie trze i musi być gorące, ale tak rozgrzany napęd u siebie widze 1 raz. pozdrawiam
-- 05 cze 2016, 15:11 --
Motoforce racing kevlar, polini speed belt, malossi x-special oraz dayco. Który wybrać?
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 05 cze 2016, 19:53 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
W pierwszej kolejności sprawdź korektor momentu obrotowego. Ot tak pasek się nie urywa. Możesz nie wierzyć ale przy sprawnym napędzie wytrzyma nawet taki za 20zł.
|
|
Na górę |
|
|
Grubek
|
: 05 cze 2016, 21:09 |
|
** |
|
Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02 Posty: 476 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
|
Co najśmieszniejsze, byłem 4km od domu, a akurat tak się trafiło że pękł obok kolegi. No to rozkręciliśmy wszystko poczyściliśmy, złożyliśmy i założyliśmy jego pasek 747 (był on dosłownie na wykończeniu) a normalnie mam pasek 787. Założyliśmy, żebym dojechał do domu i dosłownie ''prawie'' przed domem poczułem, że skuter słabnie. Dałem więcej gazu i strzał... Po tym pierwszy pasku widać było po talerzu i wariatorze, że pasek szedł po nim drutami, bo były rysy. Jadąc na tym 2 pasku, który pękł te rysy się wyrównały (znikły)
Dzisiaj wszystko rozebrałem na spokojnie i się wszystkiemu przyjrzałem. Wariator oraz przeciwtalerz nie mają żadnych zadziorów/ostrych krawędzi. Korektor momentu obrotowego również, ani żadnego luzu talerzy na boki. Cały korektor/bolce przesmarowałem nowym smarem i złożyłem. Teraz jedynie mogę czekać na pasek, bo nie wiem co mam jeszcze sprawdzić. pozdro
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|
|
Na górę |
|
|
4MaticPL
|
: 06 cze 2016, 16:56 |
|
Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02 Posty: 929 Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
|
Tylko nie kupuj znowu paska kevlarowego to nie będziesz miał problemu z rysami podczas pęknięcia paska.
|
|
Na górę |
|
|
Grubek
|
: 07 cze 2016, 19:00 |
|
** |
|
Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02 Posty: 476 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
|
W skuterku jeździł pasek gates. Zamówiłem i jutro przyjdzie polini speed belt. To nagrzewanie się przekładni mogło być przez kończący się pasek?
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|
|
Na górę |
|
|
4MaticPL
|
: 07 cze 2016, 21:18 |
|
Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02 Posty: 929 Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
|
Raczej nie. Szukaj przyczyny raczej przy sprzęgle/korektorze
|
|
Na górę |
|
|
ChinaPower
|
: 08 cze 2016, 15:56 |
|
** |
|
Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28 Posty: 283 Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
|
Ja bym jeszcze sprawdził czy pokrywa wariatora nie ma zadziorów.
|
|
Na górę |
|
|
Grubek
|
: 08 cze 2016, 20:18 |
|
** |
|
Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02 Posty: 476 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
|
Założyłem polini speed belt i przejechałem już 20km, przekładnia dalej się grzeje w luj. Po 20km rozkręciłem znów dekiel żeby sprawdzić czy nie ma potrzeby dokręcenia śruby, ale pasek wygląda jak nowy
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|
|
Na górę |
|
|
4MaticPL
|
: 09 cze 2016, 9:37 |
|
Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02 Posty: 929 Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
|
A może masz zatkany kanalik w karterze i ci łożysko, które nie jest smarowane tak grzeje cały silnik ?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|