Dzisiaj jest 02 maja 2024, 20:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2016, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, miałem dziś nieciekawą sytuację. Jadąc spokojnie 50km/h nagle był strzał i skuter wszedł na wysokie obroty, pękł pasek. Dekla nie dało się dotknąć był taki gorący, leciał z niego dym i smród paska (mam dziurki od chłodzenia w deklu). Z paska zrobił się popiół i wióry, połamane rolki i gwiazdka przeciwtalerza oraz porysowany wariator... Jaki polecacie pasek kupić? Od czego napęd się tak zgrzał do takiej temperatury? Wiem, że to wszystko się o siebie trze i musi być gorące, ale tak rozgrzany napęd u siebie widze 1 raz. pozdrawiam

-- 05 cze 2016, 15:11 --

Motoforce racing kevlar, polini speed belt, malossi x-special oraz dayco. Który wybrać?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2016, 19:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności sprawdź korektor momentu obrotowego. Ot tak pasek się nie urywa. Możesz nie wierzyć ale przy sprawnym napędzie wytrzyma nawet taki za 20zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2016, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Co najśmieszniejsze, byłem 4km od domu, a akurat tak się trafiło że pękł obok kolegi. No to rozkręciliśmy wszystko poczyściliśmy, złożyliśmy i założyliśmy jego pasek 747 (był on dosłownie na wykończeniu) a normalnie mam pasek 787. Założyliśmy, żebym dojechał do domu i dosłownie ''prawie'' przed domem poczułem, że skuter słabnie. Dałem więcej gazu i strzał... Po tym pierwszy pasku widać było po talerzu i wariatorze, że pasek szedł po nim drutami, bo były rysy. Jadąc na tym 2 pasku, który pękł te rysy się wyrównały (znikły)

Dzisiaj wszystko rozebrałem na spokojnie i się wszystkiemu przyjrzałem. Wariator oraz przeciwtalerz nie mają żadnych zadziorów/ostrych krawędzi. Korektor momentu obrotowego również, ani żadnego luzu talerzy na boki. Cały korektor/bolce przesmarowałem nowym smarem i złożyłem. Teraz jedynie mogę czekać na pasek, bo nie wiem co mam jeszcze sprawdzić. pozdro




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2016, 16:56 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Tylko nie kupuj znowu paska kevlarowego to nie będziesz miał problemu z rysami podczas pęknięcia paska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2016, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
W skuterku jeździł pasek gates. Zamówiłem i jutro przyjdzie polini speed belt. To nagrzewanie się przekładni mogło być przez kończący się pasek?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2016, 21:18 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Raczej nie. Szukaj przyczyny raczej przy sprzęgle/korektorze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2016, 15:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Ja bym jeszcze sprawdził czy pokrywa wariatora nie ma zadziorów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2016, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Założyłem polini speed belt i przejechałem już 20km, przekładnia dalej się grzeje w luj. Po 20km rozkręciłem znów dekiel żeby sprawdzić czy nie ma potrzeby dokręcenia śruby, ale pasek wygląda jak nowy




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2016, 9:37 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A może masz zatkany kanalik w karterze i ci łożysko, które nie jest smarowane tak grzeje cały silnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy