Dzisiaj jest 01 lut 2025, 4:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2014, 18:06 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mam tak idylemat dostałem cała tubke pasty uszczelniającej w serwisie Skody "made in germany" jest to pasta do 180stopni C ale czy nadaje sie na połączenie karterów? juz nei pamietam jaka tam temperatura panuje? ;p




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lis 2014, 18:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powinna się nadać o ile zastyga po docięciu braku tlenu (czyli anaerobowa), jeżeli nie to sobie to daruj. Kup najmniejszą tubkę silikonu wysokotemperaturowego 350*C i masz po kłopocie. Oczywiście po nałożeniu odczekaj kilka minut zanim dociśniesz kartery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2014, 19:17 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
dokładnie, musisz poczekać aż ci lekko zastygnie i wtedy tworzy ci się jakby gumowa uszczelka i wtedy skręcasz :) bo odrazu to wszystko ci wypłynie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2014, 19:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeżeli z tego korzystają w serwisie, to na pewno będzie dużo lepsze niż gówniany silikon wysokotemperaturowy i na pewno się nada, temperaturą się nie przejmuj.
Dobrze, żebyś znalazł kartę techniczną do tej konkretnej pasty. Jeszcze się nie spotkałem, żeby producent zalecał dociągać śruby po zaschnięciu. Tam ma jak najcieńsza warstwa zostać, a nie ściśnięty glut.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2014, 20:35 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
własnei mechanik z którym robie od arzu dociagał z siłą zalecana przez producenta




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2014, 6:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
oczywiście że od razu. pewnie się nadaje. nie wiem co to za pasta ale pewni9e do pokryw zaworów i misek olejowych. ja używam elringa i jest bardzo dobra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2014, 14:51 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Obrazek taka pasta. a jeszcze pytanie zeby nwoego tematu nei zakładac. jaka dysza główna do takeigo setu jak w podpisie + stożek? 85?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2014, 22:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
Jeżeli z tego korzystają w serwisie, to na pewno będzie dużo lepsze niż gówniany silikon wysokotemperaturowy i na pewno się nada, temperaturą się nie przejmuj.
Dobrze, żebyś znalazł kartę techniczną do tej konkretnej pasty. Jeszcze się nie spotkałem, żeby producent zalecał dociągać śruby po zaschnięciu. Tam ma jak najcieńsza warstwa zostać, a nie ściśnięty glut.

Z całym szacunkiem Panie, akurat uszczelnienia w różnych warunkach temperaturowych i ciśnieniowych to moja codzienność. To co zaleca producent, a do czego jest używane (ze względu na parametry), produkować i dać na to gwarancję, a stosować to na co dzień i dać na to gwarancję to inna historia. Parametry danego produktu są często naciągane. Nie wiem skąd się wziął stereotyp typu: "dokładne, bo niemieckie, dobre, bo niemieckie, idealne, bo niemieckie". Wpierw tam pojedźcie, zobaczcie, a później się wypowiadajcie. Gówniany silikon wysokotemperaturowy wytrzymuje wszelakie warunki fizyczne zachodzące w silniku spalinowym (prócz kolektora wydechowego). Składałem na tym silniki biegowe od pojemności 50cc do 350cc i się nigdy nie zawiodłem, był tez również hermetyk ale to stara historia. Co do odczekania kilku minut po nałożeniu silikonu wys.temp. to chyba oczywista sprawa. Jest on oparty na kwasie octowym i ten kwas musi odparować w większości, to nie jest anaerob! Zwykła kartka papieru (celuloza) potrafi być uszczelnieniem dla sprężonych gazów i cieczy (nie żrących), ale pasta, która nie zastyga w kontakcie z danym metalem lub po odcięciu dostępu tlenu nie jest szczeliwem ciśnieniowym, płasko uszczelniającym. Dziękuję dobranoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 22:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
najtańszy sylikon rozpuszcza benzyna i odchodzi po kontakcie z olejem xD także skończ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 12:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
najtańszy sylikon rozpuszcza benzyna i odchodzi po kontakcie z olejem xD także skończ

Nie wiem czy był najtańszy ale miał kontakt z olej-benzyna i jakoś nic się nie rozpuściło, co więcej ciężko było go usunąć z karterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 13:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nawet ten niby drogi silikon odejdzie jeśli powierzchnie po wyczyszczeniu nie zostaną odtłuszczone benzyną ekstrakcyjną.Sam używam Technicolla i nie narzekam na jego szczelność i wytrzymałość.
Przy rozpoławianiu karterów są problemy z rozłączeniem karterów.
Tak jak napisał Gummma kwas octowy musi odparować [1-3min] trzeba pozostawić szczelinę od 0,5-1mm inaczej przy dokręceniu na max śrub zaraz po nałożeniu silikon wyciśnie i nie ma wytworzonej z niego uszczelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 18:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
to chyba jest oczywiste że trzeba odtłuścić powierzchnię ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy