Dzisiaj jest 15 sie 2025, 9:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2010, 13:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam. mam albo i może miałem cylinder z tłokiem 1 pierscieniowym i dzisiaj od rana już nie chciał jechać jadac 80 nagle coś strzeliło (1 myśl - pasek) ale po chwili zgasł i nagle rozrusznik nie miał oporu - otworzylem i spojzalem pasek byl ok zmierzylem kompresje 1,5 bara mechanik stwierdzil ze to pierscien pekl ale rozrusznik niema oporu - pytanie co robic? Czy to pierscien pek czy c os innego ? Czy moge przelozyc ze starego tłoka pierscień ? Jakiś link do pierscieni pod 50tke ?


Trzeba wymienić wał do tego cylindra ? http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 42c3edbee1




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 13:33 przez totalover, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
bump




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
jeśli masz dobry wał to wystarczy wymienić tylko łożyska. Bardzo prawdopodobne, że pękł Ci pierścień skoro nie ma kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
totalover pisze:
jeśli masz dobry wał to wystarczy wymienić tylko łożyska. Bardzo prawdopodobne, że pękł Ci pierścień skoro nie ma kompresji.


Też tak uważam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 22:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
W tym fakt że jak bym już miał silnik rozpoławiać to już bym wał wymieniał ale mi się po prostu nie chce, przebieg mam 18k wiec jak rozbiore to sprawdze czy ma luzy ale gdzieś tak łożysko słychac już było lekko, a sa jakieś 60tki? lub 50tka mocna ale żeby wał trzymał? Bo mam 50tke serie ale chciałbym cos mocniejszego, tak żeby było czym jezdzić bo teraz na tej sportowej 50tce nie było szału.


EDIT:

Zatarty pierscien tak hamsko przerysany jakby go szliifierką przejechał cylinder tez przejechało ale mniej ;/ zakładam seryjny bo niema coś typu 60 cm




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 16:13 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy