Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2015, 16:30 
*

Rejestracja: 18 kwie 2015, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Peugeot Jet Force
Otóz po wymianie ze standardowego 50 na nowy stage 6 sport pro mk 2 70 nie chciał odpalac nawet po podlaniu pod swiece, swieca oczywiscie nowa iskra jet długi gwint, częsci jakie w nim wymieniłem to wał top racing race hq łozyska i uszczelniacze skf c4, moduł tec performance odblokowany, nowy zawor tec , gaznik dellorto 17,5 phva ed dysza głowna 92, wolnych obrotów 40 stozek polini air box,króciec seria, prosze o pomoc z góry dziekuje ;)


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2015, 20:31 przez mYcYo, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 kwie 2015, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Śmiem twierdzić że ten gaźnik jest o wiele za mały do tego cyla a dysza główna to już w ogóle.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 18:48 
*

Rejestracja: 18 kwie 2015, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Peugeot Jet Force
Dysza Powinna byc ok nawet na mniejszej powinien odpalic, gaznik owszem za mały ale nawet na 12mm jeżdżą ;) gaznik drozny czyszczony sprezonym powietrzem. jak wyzej nowe membramki króciec szczelny. niedługo bd 21mm :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 19:09 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Ja "śmiem" twierdzić że gaźnik jest wystarczający (co nie znaczy że jest odpowiedni) do tego cyla ale go zamuli.
Ja na streetrace pocinałem przez kilkaset km na serii, nie uszkodziłem go nic, nawet się nie przytarł ale po zmianie na większy jest odczuwalna różnica.
(21mm)

Do tego problemu, proponuję sprawdzić czy iskra na 100%, bo być może przy wymianie modułu coś Ci się pomieszało.
Jeśli jest, to proponuję samostartem w filtr i kopać póki nie odpali. :)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 19:25 
*

Rejestracja: 18 kwie 2015, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Peugeot Jet Force
Własnie iskra troche słaba, sprawdzałem na 2 modułach, jeszcze nie sprawdzalem z inna cewka, jutro bd miał :wink: próbowałem psikac samostartem ale nic :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 19:28 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Kłopot prawdopodobnie będzie rozwiązany. :)
Daj znać jak na cewce innej będzie ;)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 21:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
dysza głowna 92, wolnych obrotów 40 stozek polini air box,króciec orygialny, juz wszystko sprawdzalem i nie mam pojecia dlaczego

Powodzenia w regulacji gaźnika...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 21:23 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Gummma pisze:
Cytuj:
dysza głowna 92, wolnych obrotów 40 stozek polini air box,króciec orygialny, juz wszystko sprawdzalem i nie mam pojecia dlaczego

Powodzenia w regulacji gaźnika...

Najpierw niech odpali ...




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 21:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Odpali na wolnych:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 10:35 
*

Rejestracja: 18 kwie 2015, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Peugeot Jet Force
Sprawdzałem na nowej cewce i to samo nawet nie zagadał :( iskra jest potezna skupiona, może pojawia sie nie w tym momencie co trzeba?? psikałem samostartem przy otwartej przepustnicy nic a nic, moze kompresja gdzies ucieka, jutro prawdopodobnie bd miał tester to sprawdze, ile sport pro mk2 nowka ma miec barów??

-- 01 maja 2015, 20:20 --

Załozyłem nowy Gaznik 21mm odyszowanie 92, wolnych 50, ssanie reczne stage 6 i nadl nic, ma ktos jakis pomysł dlaczego nie chce odpalic??

-- 02 maja 2015, 15:29 --

sprawdzałem dzisiaj kompresje i nawet nie ma 1 bara :(

-- 10 maja 2015, 11:35 --

Problem rowiązany ;) pierscien tłoka nówka nie trzymał kompresji, tak jak czytałem ze firma stage 6 zeszła na psy, nie polecam,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy