Dzisiaj jest 30 wrz 2024, 3:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Tylko że napisałeś, ze pompka paliwa a kranik to ta sama zasada działania
Ja tylko porównałem to zdjęcie które zamieścil kolega i opisał że to jakaś pompa, też twierdzę że to kranik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:28 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
No ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
a może pływak coś jest nie tak?
ale nie, bo skoro po wstrzyknięciu jeździ normalnie,
no ja już nie weim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Podmień ten gaźnik na inny i zobaczysz czy ma takie same objawy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
tutaj jakiś tańszy znalazłem, przyjdzie na dniach http://tablica.pl/oferta/gaznik-dellort ... fd3a4;r:;s:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:55 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Po co kupiłeś go od razu? Pożycz od kogoś i zobacz czy bd różnica, tak bez sensu w ciemno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
żebym miał możliwość to bym pożyczył, ale nie mam,
Ja jednak myśle, że to gaźnik a jak nie to trudno, 60zł w plecy, A wy jak myślicie co jest nie tak? Może coś jednak z tym cylindrem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 21:18 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Możliwe że cylinder, ciekawe jak z mocą i osiągami jak odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
jak odpale to jedzie na luzie te 80km/h i moc tez jest.


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2013, 15:01 przez modern8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 19:19 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
To wykluczył bym kompresje, choć może to byc to, mój przed remontem miał max 85-90 a kompresja 4 bary ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
a tak jeszcze poza tematem troche, to jak sprawdzają komprsje? jak oni to robią? narazie czekam na gaźnik do Jeta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Wkręcasz manometr w miejscy świecy i kręcisz silnikiem, w sensie rozrusznikiem, jakbyś chciał zapalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
a jak kompresja jest dobra? 9 barów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 17:30 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
No to dobra, nic nie rób i jeśli nie bd chodził to szukaj dalej przyczyny ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
tzn, ja tej kompresji nie sprawdzałem, pytałem tylko kompresja jakiego rzędu jest dobra. Jak kręcę rozrusznikiem i przyłożę rękę do króćca (gaźnik mam odłączony od króćca) to te zasynie przez ten krócicciec naprawdę jest słabe, prawie nie wyczuwalne więc podejrzewam, że to kompresja. Nie wiem czy to ma wpływ, ale może uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą jest nie taka jak trzeba i to przez to, bo wymieniałem ostatnio głowice i mogłem coś uszkodzić (ale po wymianie głowicy przez jakiś czas odpalał normalnie)


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 9:33 przez modern8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
AKTUALIZACJA:
Doszedł nowy wątek. A mianowicie z nudów już poszedłem grzebać w tym skuterze. Zachodzę do garażu, wykręcam świece i była ona sucha. No to ją wkręciłem z powrotem. Kręce rozrusznikiem i dalej nic. Więc tak sobie odkręciłem ten filtr powietrza i zatkałem ręką wlot powietrza w gaźniku (ten ten co tam na niego filtr się zakłada) i wtedy zacząłem kręcić rozrusznikiem no i ODPALIŁ! bez wstrzykiwania. Więc chyba dostaje za dużo powietrza. Czego to może być wina?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 17:14 
*

Rejestracja: 04 lut 2013, 17:59
Posty: 63
Pojazd:
Ja mam to samo.
I dzisiaj zrobiłem go.
Łapał lewe powietrze,wyczyściłem gaźnik,wyregulowałem gaźnik i nalałem nowego paliwa i
przeczyściłem jeszcze porządnie świecęł.




_________________

Daniuel.m




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
a gdzie łapał lewe powietrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 13:52 
*

Rejestracja: 04 lut 2013, 17:59
Posty: 63
Pojazd:
przy gaźniku.




_________________

Daniuel.m




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 12:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
TEMAT MOŻNA ZAMKNĄĆ. Dziękuje wszystkim serdecznie za pomoc. "Współpraca" z wami to przyjemność.
Rozwiązaniem mojego problemu było porządne wyregulowanie gaźnika, sam to żle robiłem (bo kręciłem tylko śrubką od obrotów jałowych tych) a problem leżał po stronie mieszanki paliwo-powietrznej i po regulacji gaźnika jest ok.
Dziękuje wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy