Dzisiaj jest 22 lis 2024, 19:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sty 2014, 19:51 
*

Rejestracja: 05 sie 2013, 22:27
Posty: 38
Pojazd: Speedfight 2
Witam pomóżcie mi mam speedfighta 2 z 2008 r i mój problem jest taki że wymieniłem simering pod wariatorem bo uciekało paliwo i teraz po wymianie odpalił od kopa przejechałem się ale przerywa tak jakby gaźnik nie wyregulowany ( przed tym chodził cały czas na gaźniku wyregulowany itp więc nie ma mowy że gaźnik zepsuty) i teraz moje pytanie czemu nie chce chodzić jak wcześniej chodził wyregulowany itp -_- ???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sty 2014, 11:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Powiedz mi, jaki simering wymieniłeś pod wariatorem, jak Ci mogła cieknąć benzyna, bo namieszałeś, jeżeli już simering tam, to tylko na wale, a tam benzyna nie cieknie, tylko olej oO może opisz swój problem normalnie i nie myl pojęć, bo nie ma simeringu pod wariatorem, ani tam benzyna nie może cieknąć..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2014, 22:08 
*

Rejestracja: 05 sie 2013, 22:27
Posty: 38
Pojazd: Speedfight 2
Leci mi takie dziwne coś z pod wariatora nie wiem jak to nazwać ale to jest 2t więc musi lecieć olej z benzyną jak już coś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 19:13 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Co do oleju i benzyny to się zgadzam bo to akurat cieknie przy uszkodzonym simmeringu wału od strony wariatora :)
y
Teraz po prostu musisz mu dać troszke wiecej powietrza śrubką od składu mieszanki, bo wczesniej na uszkodzonym uszczelniaczu łapał ci lewe powietrze czyli dostawał go po prostu wiecej niz powinien i najwidoczniej tak mu pasowalo skoro dobrze jezdzil, teraz gdy wymieniles uszczelniacz i silnik jest szczelny musisz mu po prostu odkręcić troszkę śrubkę od regulacji składu mieszanki (odkręcając ową śrubkę dajesz mu więcej powietrza w stosunku do paliwa) i będzie git ;) Daj znać czy pomogło :)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 19:06 
*

Rejestracja: 05 sie 2013, 22:27
Posty: 38
Pojazd: Speedfight 2
tak regulacja pomogła lecz okazało się że będą łożyska na wale do wymiany ponieważ 5 uszczelniacz pod wariatorem poszedł i znów cieknie :D kolejna operacja będzie rozpoławianie silnika :D myślę że po wymianie łożysk simeringów będzie chodziło dobrze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy