Dzisiaj jest 28 cze 2025, 5:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 116  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Dziś doszły do mnie nowe uszczeki pod cyinder i pod głowice bo nie będe zakładał tych samych jak robic to porządnie musze kupic nową swiece i założyc jeszze raz cylek




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 10:45 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Spoko trekker, powodzenia w dalszej modyfikacji, czekaj na zakończenie projektu mojego roxa ;d i komentuj.




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 17:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
O niczym głupszym niż wspawywanie cylindra w cylinder nie słyszałem.
Znajdź jakiegoś dawcę i pobaw się w tulejowanie. Może znajdziesz taki, który bez większych modyfikacji podejdzie. Jaki to ma skok tłoka?
Możesz dużo zmniejszyć żeberka chłodzące, tylko te zewnętrzne zostawić jakie są i obspawać naokoło, to samo z głowicą.
To nie taka prosta sprawa, gdzie termostat i cała reszta obiegu. Nie ma sensu robić LC, które i tak nie będzie utrzymywać najbardziej optymalnej temperatury. Woda magiczna nie jest, to musi być idealnie spasowane.
Szkoda oryginalnego cylindra z p/g :roll:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 18:32 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Skoro tak mamy się komentować to powiem szczerze że nie słyszałem głupszej rzeczy niż twoja rada. Wieś śpiewa wieś tańczy..uzasadnij taką operację.
Cytuj:
Możesz dużo zmniejszyć żeberka chłodzące, tylko te zewnętrzne zostawić jakie są i obspawać naokoło, to samo z głowicą.


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 19:30 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Dla mnie to co yasiek, dałeś na fotce to mija sie z celem cyl na środku będzie się gotował ja słyszałem o dokładaniu żeberek żeby była większa powierzchnia do chłodzenia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
No tak dynamika powietrza obiegającego cylindra ale chodzi mi o to że i mniejsze żeberka tym słabiej się cylek chłodzi to ale to jest moje wyobrażenie nie wiem jak to sie ma w praktyce.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Ale my w danym momencie planujemy zrobic z niego lc : )




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Jak już będą jakieś postępy wrzucaj fotki. Ciekawy jestem na jaką opcję się zdecydujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
sam nadal nie wiem myśle ze wywale srodkowe zeberka zostawie po jednym u gory i na dole i na to naspawam scianki od innego cylka lc i podobnie zrobie z glowica




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Lc to zmienia postać rzeczy co prawda wiedziałem o lc ale myślałem że zrezygnowałeś to co yasiek, dał na fotce myślę że da radę :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
tylko jeszcze nie wiem kto mi to zespawa : P




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
zespawać normalnie żeliwo pospawasz elektrodówką migomatem powinno iść :<




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 20:36 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 21:13 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Grzechu troche się zamotałeś:) Migomatem tego się nie spawa. Tylko transformatorowa/wirnik i SPECJALNA (gruba) elektroda. Podobno jeśli spaw ma być odporny na siłe, rozciąganie itd spawane żeliwo musi być rozgrzane do czerwoności. Wiecie..przemiany srany, austenit perlit cementyt, punkt eutektoidalny, odpowiednia wielkosc ziaren itd.. :lol:


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 21:13 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Booyaka pisze:
Możesz dużo zmniejszyć żeberka chłodzące, tylko te zewnętrzne zostawić jakie są i obspawać naokoło, to samo z głowicą.

Nawiązywałem do LC. Tylko nie wywalał bym całych a minimalnie zostawił. Obydowa tego cylindra to na 99% aluminium, więc przy spawaniu żeliwna tuleja może pęknąć (inna rozszerzalność). Mija się z celem wspawywanie ścianek z innego cylindra, po prostu go szkoda. Moim zdaniem nie ma też sensu próbować spasować na koniec tłok z głowicą. Robisz to jako dwie osobne rzeczy i łączysz wężem. Nie zapominaj o termostacie i napisz jaki to ma skok tłoka. Może Ci podejdzie jakiś 125 z innego moto. Kształt karterów to pikuś w porównaniu do spawania cylindra.


Ostatnio zmieniony 07 gru 2010, 14:48 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:25 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 20:31
Posty: 31
Pojazd:
nie będzie szybciej poprostu kupić cylek/ silnik od lc? napewno taniej i wytrzymajsze. Dasz to władkowi za 0.5 do pospawania i co z tego wyjdzie? żeby było odporne, musiałbyś dać to do profesjonalnego spawania, jak mówi yasiek, przemiany itp. Mija się z celem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:27 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Bobik021, to weź znajdz znawco cylek lc do minarelli 100ccm..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 20:26 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Obudowa tego cylindra to żeliwny odlew:) Nie pisałbym gdybym nie znał szczegółów. Myślę że spawy wytrzymają, na obudowę chłodzenia lc nie działają przecież duże naprężenia. Myślę że wystarczy byle jaki zakład spawalniczy. Zakład, nie "Andrzej" za 0,5l. Jeśli będziesz miał problem to możemy się zgadać mam kontakt z ludzmi zajmującymi się kowalstwem i regeneracją cylindrów. Jakich byś tam cudów nie nawymyślał wszystko zrobimy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 5:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
nie będe robił z niego lc zostanie ac dużo roboty a w przyszłym sezonie zawita nowy silniczek ae będzie dopierol nowy kiedy tamten silnik będzie gotowy w 100 % poszukuje karterów minareli na bęben lub tarcze z przełożeniami




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 09 gru 2010, 6:12 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Yankes, a co z Trekkerem, w którym miał być silnik od Burgmana ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
silnik lezy sobie narazie bo brakuje troche gratow od instalacji bez ktorych wgl nie odpali a to bedzie w ramie od sendyponiewaz tam wejdzie silnik pod tylek spokojnie ;p i pomiedzy nogi




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 116  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy