Dzisiaj jest 09 mar 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2011, 8:59 
*

Rejestracja: 09 paź 2010, 8:09
Posty: 42
Pojazd:
Kupiłem silnik od piaggio LC, skompletowałem go zalałem płynem odpowietrzyłem. Po odpaleniu dosyć mocno cylinder się grzał. Wyciągnąłem więc termostat i dalej jest to samo. Płyn chłodniczy krąży bo chłodnica też się grzeje. Dodam również, że nie mogę go też ustawić. Wkładałem już 3 gaźniki, regulowałem śróbka od mieszanki, dyszami i iglicą. Cały czas po ruszeniu przerywa. Swiece nie jest zalana, a z tłumika chara czyms czarnym. Swiecę zakładałem różne.Czego to może być wina że sie grzeje i nie można go wyregulować? Dodam że były w nim wymieniane łożyska na wale i simeringi. Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 9:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
ja stawiam na złą dyszę.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 9:16 
*

Rejestracja: 09 paź 2010, 8:09
Posty: 42
Pojazd:
na początku założyłem dysze 57, potem 70 i było to samo, śróbką kręciłem, na iglicy też przestawiałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 9:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Przenoszę temat do działu odpowiedniego działu, a następnym razem warn.
Bulgocze Ci płyn w zbiorniczku? Mi też lubi przerywać ale jak mu dokręcę manetkę do oporu to problem mija.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
jasiu18, najpierw sprawdź jaką temp. osiąga.., optymalna ~90 C




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 8:05
Posty: 10
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Silnik będzie dostawać zbyt ubogą mieszankę paliwo/powietrze według mnie. Ewentualnie może być silnik rozszczelniony, gdzieś będzie łapać 'lewe powietrze'




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 10:10 
*

Rejestracja: 09 paź 2010, 8:09
Posty: 42
Pojazd:
Banakil, właśnie płyn nie bulgocze(jak nie bulgocze to co może być nie tak?). U mnie nie da nic ze odkręcę manetkę , po prostej pójdzie max 40, mi sie wydaje, że może łapie lewe powietrze. Rozpołowie jeszcze raz silnik i zobaczę jak będzie chodził po złozeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy