Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2015, 23:24 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Przed zimą zakładałem nowy wał , używany cylinder airsal racing , oddany do portu nowy tłok sel b gładz bdb kompresja dobra. Do tego zasilanie dellorto 17,5 albo china 21. Nowy moduł mhr,kable fajki świece. Na dellorto 17.5 odpala od kopnięcia. Na stojaku jak go kręce lekko się przymuli 1s może 2s i wkręca się do X obrotów.
Po osiągnięciu X obrotów strzela z tłumika raz po razie odstępy 2-5sekund. Obroty na ucho są duże powyżej 9000 tysięcy na moje to z 11000. Wina gaźnika czy raczej zapłonu magneta/impulsatora czy startera?
W gazniku siedzi air box revo z dyszą 95. Dodam ze wkręcam go na ssaniu bo bez jest gorzej. Jako ze pogody nie ma jeździłem po podwórku na ssaniu (10km/h) więcej nie bylo miejsca a bez ssania to miał problem ruszyć.
Dodam ze mam pomalowane magneto i może przy większych obrotach mam mikro przebicie?

edit: mam spasowane kartery flow oryginalny króciec,zawór też z płytkami malossi delikatny luz , odcięta ta blasza max się otwierają.
sprawdzę:
lewe powietrze
magneto
dysze
impulsator
uszczelniacze


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy