Dzisiaj jest 11 mar 2025, 19:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Witam. Kupiłem przed wakacjami piaggio nrg dd z 2005 roku. Pojezdzilem przez wakacje, niby tuningowane w malossi, szło 108 licznikowe po zmianie rolek.
ALE
od tygodnia zaczęło strasznie kopcic na biało. Coraz bardziej i bardziej aż dzisiaj zatarłem silnik. Mniejsza z tym jak dlaczego co, po prostu zatarłem, dopchałem do domu, wyczysciłem świece (strasznie zalana), poczekałem aż ostygnie, ok schłodził się wszystko się skurczyło git majonez odpalam, chodzi, chmura dymu piękna (całe podwórko dość spore zakopcone), przejechałem ze 2 kółka, kopci strasznie zgasiłem wstawiłem do garażu.
AMEN
Wiem, że mam do wyboru:
a)remont silnika
b)kupić kompletny używany od nrg
c) kupić silnik od gilery runner 180cc, z wydechem, gaźnikiem i jakoś przełożyć
Najbardziej odpowiada mi opcja c), bo skuter powinien palić mało + mieć delikatnie mówiąc przyzwoite osiągi.
PYTANIE
Czy do tej budy wejdzie w ogóle ten silnik i jak z częściami do niego?
Czy może lepiej wsadzić silnik od hexagona 125 pytania co do niego jak wyżej
Tak wiem, że w Polsce mało ludzi zajmuje się czymś takim ale mimo to
PROSZĘ
o odpowiedź :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
dellortoPL pisze:
Coraz bardziej i bardziej aż dzisiaj zatarłem silnik. Mniejsza z tym jak dlaczego co, po prostu zatarłem, dopchałem do domu, wyczysciłem świece (strasznie zalana), poczekałem aż ostygnie, ok schłodził się wszystko się skurczyło git majonez odpalam, chodzi, chmura dymu piękna (całe podwórko dość spore zakopcone), przejechałem ze 2 kółka, kopci strasznie zgasiłem wstawiłem do garażu.


dobry jesteś jak zatarłeś i jeszcze nim dałeś rady jeździć ;]

a z tym silnikiem to większych problemów nie powinno być może poszukaj jak wygląda rama od 180 i sprawdz co byś musiał ew.dospawać przerobić itp.




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 22:51 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Hah ja ogólnie jestem hardkorem :P
Myślę, że powinien wejść bo gilera runner 50 to to samo co 180 a runner 50 ma taką samą ramę jak moje nrg. Aha i mam pytanie co z chłodzeniem? Czy ta 180cc to ma ciecz czy powietrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 23:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Ciecz. wydaję, mi się, że chłodnica od 180 i z chłodzenia to tyle ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 1:07 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Ok czyli chłodnice dałbym w to samo miejsce gdzie fabrycznie zbiorniczek też, przy samym silniku to jakoś by się to podłączyło. Mam tylko jedno zasadnicze pytanie. Skąd brać części do tego silnika skoro na mielochu nie ma, na allegro też, a z zzagranicy nie będę raczej ściągał :F




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 8:44 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Najlepiej kup rozbitego po kasacji aby tylko silnik był sprawny może nawet być bez papierów Musisz na 100% wzmocnić rame
http://allegro.pl/silnik-z-osprzetem-ve ... ml#gallery




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 8:46 przez NRG-power, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Nic wzmacniać nie musi. To nie jest chinol.
Nigdy bym nie włożył tego silnika, co link do niego dałeś.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:37 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Elektryka zupełnie inna. Musiałbyś przełożyc zapłon.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:05 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
dlatego najlepiej rozbitego kupić bez papierów bedziesz miał wtedy wszystko do swapu może ci to wypali ale co do ramy to bym ją wzocnił kołyska bedzie musiała być od 180




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 20:13 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
To co wysłałeś to nigdy nie wsadze :P Co do ramy to nie będę wzmacniał, zamierzam max 130 tym jeździć i po prostej, w zakrętach to się bałem 80 jechać ( <3 polskie drogi)
Czym się różni runner 180 fxr od sp?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 7:54 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Nie ma SP 180, to jakaś pomyłka, one są poprostu FXR, a 200'setki i 125'tki VXR to 4T ;) Zapraszam na gilera.com.pl po więcej wiadomości.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2010, 20:52
Posty: 9
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jesr Runner 180 Sp! Ta wersja ma dwa hamulce tarczowe i był produkowana w latach 2000-2002 a wersja FXR miała tylko z przodu tarcze

Przykładowa wersja sp: http://www.scooter-infos.com/model_pics ... 0%20SP.jpg


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 11:15 przez Runni21, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 12:48 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Jest runn 180 fxr i vxr. Fxr ro dwusów a Fxr to czterosów.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
cezarion1993 pisze:
Fxr ro dwusów a Fxr to czterosów.


aha :) (wiem wiem że pomyłka)




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 12:50 przez radzzzo6, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 16:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
cezarion1993 pisze:
Fxr ro dwusów a Fxr to czterosów.
:lol:


raczej fxr 2t _ vxr 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:32 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Dobra widzę że już mnie poprawiliście :D
Oczywiście tak jak koledzy piszą - fxr - 2T. vxr - 4T.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2010, 20:52
Posty: 9
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Dokładni to tak
FX 125 (2t, jedna tarcza)
FX 125 Sp (2t,dwie tarcze)
FXR 180 (2t,jedna tarcza)
FXR 180 Sp (2t,dwie tarcze)
VX 125 (4t)
VXR 200 (4t)

Sp-Spotr Production


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 20:47 przez Runni21, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy