Dzisiaj jest 25 lut 2025, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2013, 19:34 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam mam pytanie posiadam nrg z 2006r i wolno schodzi z obrotów,gaznik wyrególowałem jest to 70cc,gaźnik dellorto 17.5 .Ostatnio dałem dyszę 80 bo była tam seryjna 66 to całkiem nie chciał jechać więc podniosłem iglicę i nic nie dało.Wiec powróciłem do położenia środkowego i wyregulowałem gaznik wyszło na śrubie od mieszanki 2.3obr.Dodam że obroty mam na poziomie 1800obr,jak zmniejszę na 1400 to obroty płynnie spadają do jałowych,ale jest wtedy wada jak wiadomo małe obroty to drga motor.Jeśli ustawię na 1800 to po rozgrzaniu skuterka obroty utrzymują się po zatrzymaniu na 3000obr i spadają po upływie 5sek,proszę o pomoc.
PS.lewego powietrza nie ma sprawdzałem.

I jeszcze jedno pytanie w gaźniku jest czujnik dwu przewodowy,panowie od czego on jest? oczywiście nie mylić z ssaniem automatycznym.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 wrz 2013, 19:42 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mam to samo :/ i regulacja gaźnika nic nie dała, podejrzewam że to mogą być zużytę membrany..

-- 03 wrz 2013, 20:42 --

mam to samo :/ i regulacja gaźnika nic nie dała, podejrzewam że to mogą być zużytę membrany..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2013, 17:35 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam,membrany wymieniałem i nadal nic,więc nadal jesteśmy w kropce,proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2013, 19:23 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
a może zapachany króciec,gaźnik ? wyczyść wszystko i wyreguluj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2013, 18:46 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Sprawdzone wszystko na szczelność na przelot gaźnik wyczyszczony ,wyregulowany,itd...,zauważyłem iż jak ustawię niskie obroty czyli obroty jałowe na 1500 to schodzi ładnie z obrotów,ale coś za coś rano są za wolne obroty czyli 1300 obr a skuter wibruje wiadomo za małe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2013, 20:10 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
rano na zimnym powinien mieć wysokie obroty ( 3-2,5 tyś) bo powinien chodzić na ssaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 3:53 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Dostaje za duzo powietrza..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy