Dzisiaj jest 26 lut 2025, 7:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2013, 20:23 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Dziś rozebrałem cały układ paliwa aż do wejścia gaźnika.Wiec sitko od wyjścia baku praktycznie czyste oprócz paru paproszków ale praktycznie nieliczne,wiec wziąłem się za pompkę wlałem paliwa do wejścia i dmuchnąłem i z pompki wyleciało czyste paliwo,wiec wlałem paliwa do wejścia podciśnienia w pompce i postukałem główką śrubokręta i wylałem z niej do zakrętki kilka mililitrów wraz z czarnymi fusami i ciemnym osadem powtórzyłem jeszcze kilka razy aż paliwo wylatywało do zakrętki klarowne.Wiec pytanie dlaczego na wejściu i wyjściu paliwa od pompki było czysto lecz na podciśnieniu do pompki brud?? i czy to da rezultaty?? czy aby pompka nie jest uszkodzona??bo przy 10tys obr daje za słabe ciśnienie?
Panowie sprawdziłem też podciśnienie z wężyka co idzie do pompki a wychodzi z komory pod tłokiem co jest wał co napędza pompkę i powiem że szczelność jest a jak odpaliłem i wziąłem do ust wężyk to mało papy mi nie urwało tak dawało w jedną i w drugą stronę powietrze czyli git więc????co sądzicie?

Ps.a może pływak się zacina możne mam za mały poziom w komorze pływakowej paliwa?? dodam że było ok jak kupiłem piaggio na 50cc potem kilka razy mi zgasł i tak samo jest na 70cc tec sport też kilka razy mi zgasł,wiec proszę o rady i przyda się dla potomnych,czekam na podpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2013, 22:31 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:08
Posty: 108
Lokalizacja: Chocznia
Pojazd:
Pisałeś wcześniej że jak ci zgasł to poleciał dym z przekładni [tak pisałeś wcześniej] więc daj się przekonać i sprawdź ten cylinder tak jak inni pisali wcześniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2013, 20:21 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Wiesz jak lecisz 100km/h i nagle silnik zgaśnie to przekładnia nie zdąży zejść z obrotów i w tedy pasek dostaje w ciery wiec to nie cylinder nie zaciera sie .Więc po czyszczeniu jest ok zobaczymy na ile czasu,ale dziwna sprawa powstała po nagrzaniu słabnie stawiam na sprężynę centralną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy