Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:40

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: piaggio Sfera
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Witajcie, mam taki dylemat a jestem zielony w tym temacie wiec chcialem zebyscie mi doradzili.
Mam piaggio sfere z ... 90 roku :P stary ale jary jezdzi b.ladnie :)

postanowilem pobawic sie w tuning mechaniczny ;]
i tu zaczyna sie problem... co proponujecie zmienic na poczatek ? ja uwazam ze tlumik trzeba na sportowy ... jesli macie inne zdanie to piszcie co byscie zmienili i najlepiej jakie czesci byscie kupili z tej kategorii, czyli np " [...] tlumik sportowy, proponowal bym (nazwa modelu) bo jest niezly na poczatek " i nie proponujcie mi np tlumika YASSUMI (nie wiem czy dobrze napisalem :P) ktory kosztuje okolo 900 zl zalezy jaki model .... czekam na fajne propozycje i piszcie dlacego to a nie cos innego

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
**
Awatar użytkownika

Pojazd:
Ja na początek proponuję Ci wydech. Jeżeli chcesz mieć fajny sportowy dźwięk(z czasem skuter na tym wydechu będzie głośniejszy) to polecam Ci kupić LeoVince zx, tylko nie żadne tt bo to dziadostwo które daje tylko fajny dźwięk.
Jeśli chcesz mieć cichy(chociaż w wyższych obrotach też go słychać :) ) i miły dla ucha wydech który w osiągach jest porównywalny do zx tylko ciągnie od niższych obrotów to oczywiście jest to Tecnigas NEXT-R(jest ok 100zl tańszy) Polecam go bo jest tani i sporo podnosi osiągi :)(w moim przydadku podniosło się przyśpieszenie i v-max aż o 20km/h :) )
Jeszcze dobrym wyborem był by laserx-pro który też był by dobrym zakupem.

Następna rzeczą którą mógł byś kupić do piaggio to byłby wariator.
Oczywiście polecam malossi multivar :) Super wariatorek który daje lepsze przyśpieszenie i v-max, również jest łatwy w regulacji.

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
ok ale rozumiem ze wszystkie przez Ciebie wmienione czesci pasują do takiej starej sfery :)

jeszcze o jedno prosze;