Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2011, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam :cool: .Panowie mam pytanie do was.Posiadam typhoona z 2010r czyli ostatnio model w starej budzie.Odblokowalem go ale idzie mi tylko 75 v-max i przyspieszenie takie sobie :( .Co zrobić na początek żeby się lepiej wkręcał i prędkość dochodziła 90km/h.Wiem ze takie pytanie jest żmudne ale zaczynam przygodę z typhoonem :mrgreen: .Co po kroku kupic ? Wiem ze najlepiej 70 cylka kupic ale ja chce narazie na 50 polatac.Dzieki z góry


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Sportowy tłumik kup i wariator i wyciśniesz to bez cylka :)




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A jakiej firmy proponujesz ?

Bo mysle nad malossi wariatorem i tlumikiem yasuni

co ty na to :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
A co odblokowywałeś/zmieniałeś w skuterze? I czy Twoja pojemność to 50 czy 125 (jak masz zapisane w profilu) ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
banio123, ja myślę że się chyba pomylił bo by nie pisał o zmianie na 70 a tak w ogóle nie możliwe jest żeby 125 pojemność szła 75km/h po odblokowaniu nawet jak jest zablokowana to idzie dużo więcej. Wario weź malossi multivar i wydeszek Yasuni R i śmigniesz 90 spokojnie




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Lecz to trochę dziwne, że seria typhoon leci 75, normalnie idą 80, niby 5km/h +- różnicy dużej nie robi ale zawsze coś :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mam typhoona 125 97 ale szukam walu nowego wiec zarazie stoi w garażu :( .

A nie dawno kupiłem tph 50 żeby czymś jeździć do roboty.

Jesli chodzi o odblokowanie to zaspawałem slepa kiszkę ,wyjolem ten dopalacz spalin.Wyjołem okragła blaszke z kaznika i dalem wieksza dysze.Na wariatorze nie miałem żadnej podkładki wiec tylko takie modyfikacje zrobiłem :/.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Może nie było podkładki ale była tuleja 'niestoczona' ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Robiłem to z kumplem ktory lepiej to ogarnia i powiedzial ze nic tam niema.
Jestem ciekaw jak kolega PEZA odblokowywał ,bo widzialem ze ma tak isam model jak ja.
Czy od natrafił na jakaś blokadę na wariatorze?

http://www.youtube.com/watch?v=1oVpP2-e9FA


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 21:51 przez blue, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2011, 15:06
Posty: 129
Pojazd:
Rzeczywiście szału niema xD Ale wymien wydeszek i warrio i bedzie duzoo lepiej :D (jezeli chcesz zeby ci sie w obroty wkrecał to wez Stage 6 pro replica +warrio mallosi multivar do regulacji to polecam sprezyne hebo+60 sprezynki hebo niebieskie i rolki 4g i wtedy bedzie sie krecił;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dzieki za pomoc.Jak kupie graty i zamontuje to pokaze film ciekawe jaka roznica bedzie :mrgreen: .Bo przesiadka ze 125 na 50 to koszmar minionego lata :evil: ale coz moze 50 pokaze rogi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Zależy też jaki ten cylinder, ale do 70 powinna być ok, ewentualnie troszkę większa dysza. Patrząc na filmik to mój diobeł seria prócz wydeszku Stage6 Pro Replica to miota jak szatan :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
No i jak u ciebie chodzi ten skuter?:) I jak on pali?? Ja w moim wstawilem sportowy tłumik,i worek wcisnolem w ten katalizator.Ja miałem blokade tylko na wariatorze.I jutro wstawiam Hebo+90 i sprezynki hebo niebieskie:D I oczywiscie wariator polini speed control i powiem ci jak to chodzi:D I mam prosbe do was bo mam problem z licznikiem licznik pokazuje mi ze jade na serii 63km/h i biore drugiego typhoona serie w ktorym pokazuje ze jedzie 72km/h i ja go dobrze odstawiam co zrobic zeby ten licznik mi nie klamal?:D




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
blue, Nie pisz posta pod postem, zapoznaj się z regulaminem forum.
Jaką dyszę wstawiałeś? Patrzyłeś czy nie ma zwężek w filtrze powietrza?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Powiem ci ze chodzi ładnie , zapala bez problemu ale jak ostygnie po dłuższej jeździe to muszę zapalać go z gazem :/ .pali mi 3 litry na 100km.

Na full baku zrobie 100km i zapala mi sie rezerwa.

Codziennie do roboty mam 20km i praktycznie dusze go cały czas na opór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Dysza rozmiar ok, jeszcze możesz mieć zablokowany króciec ssący, u mnie on roboty dużej chyba nie robi bo i tak idzie 80 z hakiem lekkim, ale na dniach nowy króciec odblokowany zawita więc będę widział jak się sprawuje :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Powiem ci ze króciec kupiłem ten

http://allegro.pl/krociec-ssacy-tec-gil ... 43708.html

i niestety ale mój stary miał taka sama średnice jak ten nowy,wiec różnica żadna.

Szkoda pieniędzy tylko :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Ja mam chyba króciec taki więc pewno coś tam da :)
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:38
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
O masz :shock: ale mała dziurka ,ja to miałem aż do tych rowków wycięta dziurę .Pewnie teraz będzie ci lepiej ganiał :mrgreen: i zegarek zamknięty :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 22:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Do zamknięcia zegarka mam sporo, bo aż 120km/h :D przy aktualnym setupie pewnie musiałbym zrzucić z przepaści żeby to osiągnąć, a maszyny szkoda :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy