mam problem z regulacją. Zatarłem 70ccm i założyłem seryjny cylinder 50ccm z nowymi pierścieniami. Gaźnik elegancko wyregulowany (17,5). Na ustawieniach jakie miałem przy 70ccm skuter słabo ruszał, jak by sie sprzęgło ślizgalo (tec evo). Próbowałem na białych i niebieskich spręzynkach to samo jest praktycznie. Na centralne s6 medium wgl masakra. Ledwo rusza. Na seryjnej też szalu nie ma. Jak sie lekko zapiore nogami to skuter nie ruszy a na trawie nawet kołem nie przekręci. Dodam, że na 70ccm przy rolkach 5,3g i seryjnej centralce byla rakieta.
set:
50ccm seria
tec evo racing
wał tec racing
leo tt
_________________
JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery
to skutery dla samurajów