Przegląd z prawie wszystkim co podał scoot zrobiony oprócz
-sprawdzenie uszczelniaczy na wale
-czyszczenie i regulacji gaźnika
-kontroli luzów wału
Reszta zrobiona.
Rolki, wario, sprzęgło, świeca, dolot filtra, ogumienie, hamulce w dobrym stanie.
Nowy filt założony,
Smarowanie linki gazu, wymiana przerywacza migaczy wykonane.
Pasek jak nowy.
W najgorszym stanie były 2 rzeczy:
Filtr powietrza porwany i cały czarny mógł doprowadzić do zapchania gaźnika i dalszych konsekwencji.
Oleju w przekładni było 50ml i bardzo zły kolor co mogło doprowadzić do zatrzymania koła.
Po wymianie skuter pali bez gazu więc gaźnik wyregulowany jest jeszcze dobrze
Nie zamula go przy przyspieszeniu jak przed przeglądem tylko idzie jak burza do 70/75km/h od razu.Pali 4 litry, nie mam nic do zarzucenia, działa jak nowy.
Nic nie zapłaciłem za robociznę bo zrobił mi to ojciec w właściwym czasie bo mógł pojeździć jeszcze bliżej nie określoną liczbę kilometrów i zrobiła by się poważna awaria.
Wszystko to robił 5 godzin a następnym razem zrobi to w godzinę bo jak to powiedział, musiał się nauczyć i zobaczyć co gdzie jest.
Szkoda, że nie idzie lub nie potrafię wkleić zdjęcia co zostało wykonane.
Jedynie przy wale nie kopał bo kolana go bolą i cały silnik musiałby rozkręcić na co nie ma czasu. Szkoda ale dobrze, że większość zrobił.
Może uda wam się zobaczyć zdjęcie, to co zaokrąglone zostało nie zrobione.
https://zapodaj.net/9836c97fcf6fb.jpg.html-- 10 lip 2021, 11:35 --
To przy wale uszczelniacze i luzy to przy wymianie silnika.
Jakby było coś nie tak to by mi powiedzieli bo 3 mechaników tak oglądało jak ten skuter chodzi itd.
Powiedzieli możesz jeździć, nie ma się co martwić o to, jest wszystko w porządku.
W poprzednim poście zapomniałem :
Dzięki bardzo wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam.