Dzisiaj jest 09 kwie 2025, 21:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2010, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
Witam mam pytanko czy wiecie czy w każdym typhoonie przednia żarówka się tak "żarzy" zamiast świecić normalnie mocno?? polecacie ja wymienić czy trzeba cala lampę czy mam gdzieś z elektronika problem? pozdrawiam




_________________

Scooter tuning is not a crime...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
znaczy żarzy ci się na niskich obrotach u mnie i u każdego to chyba normalne ale jeżeli na wyższych to może jakieś zwarcie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
jak stoi na niskich i jak jedzie to świeci prawie tak samo mocno ,z lekka różnica tak jak bym przyłożył baterie do żarówki. żarzy się żarnik tak słabo ze mogę w niego patrzeć. a ma świecić żeby było widać drogę co nie?




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 14:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Nie masz przypadkiem założone z tyłu żarówke zamiast 12v to 24v ? Przez to może z przodu licho świecić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:11
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnów małopolskie
Pojazd:
W starych typhoonach to jest normalka , żarówka 15wat. Można to troche poprawić np zakładając na tył zamiast zwykłej żarówki taką ledową trochę lepiej bedzie świcił przód.
Ale niestety w tych starszych modelach jest bardzo słaba prądnica i nie nawojujemy wiele.




_________________

CENA NIE JEST WYZNACZNIKIEM JAKOŚCI.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Wyjmij z tyłu żarówke i odpal , jak będzie lepiej to masz przyczyne , i wkładaj 12 v 2 wloknowa i będzie działać.
Jak nie to to pewnie regulator napięcia , lub jakaś ruska żarówka z przodu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
ok. dziękuje za rady postaram się sprawdzić jak będę miał dostęp do mojej maszyny bo nie mam narazie dostępu jest garażowana u kumpla :P a nie mogę zlutować sobie 20 diod białych i z przodu w lampę wsadzić?




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Światło nie będzie dostatecznie skupione. Ja przypadkiem zostałem naciągnięty przez "fachowca" w sklepie na 6v 15w, nie patrzyłem i kupiłem taką myśląc że to 12v. O dziwo, z przodu świecił jak ksenon ale z tyłu troszkę słabiej :P
Kup nową taką jak powinieneś mieć, może wszystko wróci do normy. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 23:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
Banakil jaka dokładnie kupiłeś? mógłbym taka na 12v kupić :P ale ja chce 25-35w

tak w ogóle co ile powinno się zmieniać pasek napędowy? bo mam zrobione 22tys i nie wiem czy mi nie pęknie w każdej chwili.i jakie sprężynki polecacie do leo zx'a bo kupiłem a nie mam się kogo zapytać.




_________________

Scooter tuning is not a crime...


Ostatnio zmieniony 02 mar 2010, 23:31 przez FosgeN, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 12:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
FosgeN pisze:
tak w ogóle co ile powinno się zmieniać pasek napędowy?

Zaleca się chyba co 10000km a wytrzyma 2gie tyle.
FosgeN pisze:
jakie sprężynki polecacie do leo zx'a bo kupiłem a nie mam się kogo zapytać.

Rolki ponoć najlepsze to 6,7 , mam teraz 6,2 i są za lekkie , także będę kupywał 6,7 co do sprężyny i sprężynek to kupuje chyba 22% sprężyne metrakita i 22% sprężynki hebo. Nie wiem jak to będzie śmigać.. :roll:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 12:44 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
skąd będziesz kupował? rolki będą pasować do seryjnego wario w tph? też wtedy kupie.




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 18:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... eb7170e673 dysza 65
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... eb7170e673 rolki 6,7g 16x13 tylko upewnij się ze nie masz tph x bo tam były inne roki, jaki rok tph?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 8c7063fd3d sprężynki hebo niebieskie
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... eb7170e673 sprezyna 22 metrakit
Narazie nie zamawiam i nie obiecuje że to będzie idealnie jeździć, rolki 6,7g dają oryginalnie w zestawie także powinno być dobrze.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 18:15 przez Revo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
nie mam x , mam z 99 roku chyba. lub 97 cos takiego. jezu ile siana na to sprezynki 26 sprezyna 26 rolki 24 masakra.




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Nie tyle mnie tłumik wyniósł (70zł) co ta regulacja mnie wyniesie.
Dlatego szukam już gotowej konfiguracji , pare osób mi mówiło że ta powinna być dobra , rolki są napewno dobre.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
a jak można sprawdzić kompresje czy mam dobra? na jakaś stacje diagnostyczna?? kiedy potrzebuje szlifu ? jak ma się słabą kompresje?




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Kopresje zmierzy ci każdy mechanik samochodowy , mi za piwo sprawdził. :wink:
Oznaka słabej kompresji to zużyte pierścienie, tłok , lub gładź cylindra.
Czasami wystarczy wymienić same pierścienie, czasami tłok z pierścieniami + szlif, wszystko zależy od stanu ww podzespołów.
Nie oszczędzaj na częściach , ja kupywałem oryginalne piaggio pierścienie szt kosztuje 30zł czyli razem 60zł a za najtańsze chińskie bym zapłacił 20zł , kumpel kupił i nie zdążył dotrzeć i spadła kompresja.
Co do tłoka tani a dobry to Vertex.
Pozdrawiam Revo!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
dzięki za pomoc. a jaka powinna być kompresja przy nowym cylindrze i tłoku oraz pierścieniach? czy po 22tys bez żadnej ingerencji w silnik oprócz nowego gaźnika pierścienie są mocno zużyte ?




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 22:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
FosgeN pisze:
jaka powinna być kompresja przy nowym cylindrze i tłoku oraz pierścieniach?

Nowe silniki mają ok 10 , a jak złożysz tak jak mówisz osiągniesz 8-9 czyli bdb kompresja.
FosgeN pisze:
czy po 22tys bez żadnej ingerencji w silnik oprócz nowego gaźnika pierścienie są mocno zużyte ?

To zależy od sposobu eksploatacji.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 22:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja mam 22 tyś równe przejechane i silnik w orginale nic nie tykane i mam kompreche 7,1 na zimnym:)




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 23:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
ok.dziekowa koledzy. a jeżeli żyłuje go w sensie ze full manetka dzień w dzień to co ile muszę tłok na vertex wymieniać? albo pierścienie?czy coś jeszcze się sypnie?




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy