Dzisiaj jest 09 mar 2025, 23:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2011, 16:13 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:43
Posty: 99
Pojazd:
Witam .Problem polega na tym że w ciągu miesiąca zatarły mi sie już trzy cylindry za 200 zł ze sklepu mieloch. Mieszanka robiona 25ml na litr paliwa tłok założony strzałką do wydechu. Jeden zatarł mi sie po 100km drugi po 30km a trzeci po 4km. Cylindry były w trakcie docierania na niskich obrotach. Paliwo było mieszane z olejem z ORLENU CZERWONYM nie żadnym mixolu. Proszę o odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 16:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Korbowód prosty?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 17:33 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
haha olej z ORLENU? chłopie tosz to taki szajs jak mixol, ten olej kosztuje 14 zł, weź zainwestuj lepiej w Castrola za ponad 40 zł, ale myślę że to nie wina oleju, chodź i tak radzę Ci go zmienić, sprawdź wał, korbowód, dobrze wszystko poskładałeś? Zabezpieczenia sworznia itp..?


Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, 17:35 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
na 100% coś w wałem. Przez olej by sie nie zatarł po 5km...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 21:03 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:43
Posty: 99
Pojazd:
napewno wszystko dobrze złożyłem. zabezpieczenia itp... wał myślicie? a co ma wspólnego z tym wał? pytam bo nie wiem, nie po złości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Jak masz krzywy korbowód, to tłok napiera na jedną stronę cylindra i robi duże tarcie. Zagrzeje się, spuchnie itd. itp. i ZATARTY! proste.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 2:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tak jak pisze kolega P Y T H O N,
Lub gdzies fałszywe powietrze albo za mała dysza.
Ale raczej krzywa korba.
Wymiana wału :)

PS: zacierają się podobnie ? W podobnym miejscu ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 15:11 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 18:40
Posty: 35
Pojazd:
Po co wymiana wału wystarczy korbowód wymienić. Odrazu widac ze to wina korbowodu poniewaz stopniowo sie skrzywiał. A on jest chłodzony cieczą czy powietrzem???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:00 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Regeneracja wału wystarczy ale moim zdaniem lepiej kupić nowy, bardziej się opłaca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:07 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 18:40
Posty: 35
Pojazd:
wcale sie bardziej nie opłaca oryginalny wał to oryginalny a te wały mają krótką żywotność może to być też wina złego pasowania tłoka może tłok być za duży




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
marcink3, jak by był za duży to by go nie włożył..I chyba kilka razy nie kupował by źle nie?:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Gdyby to był wyczynowy cylinder, to bym się nie zdziwił, że wał krzywy, ale w takiej sytuacji.. Nie katowałeś go? Dobre smarowanie? Zwiększ dozowanie oleju, jak docierasz.. (pewnie itak o tym wiesz) Może chłodzenie? Zobaczysz, jak wymienisz korbę albo wał. Potem ewentualnie jakby było to samo, to się zobaczy. Narazie WYMIEŃ WAŁ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy