Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2014, 0:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Co do zaworku membranowego to jak go wyjąłeś to spójrz tak, że ten dzióbek skieruj w stronę światła a Ty patrz wewnątrz zaworku czy nie ma prześwitów. Jeśli nie ma to ok. I co do śrub na cylu, to kręcą Ci się nakrętki na szpilkach? Jeśli tak to to jest powodem, bo wtedy nie ma odpowiedniego docisku głowicy do cyla i Ci cała kompresja i mieszanka bokiem ucieka.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 cze 2014, 7:00 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 18:22
Posty: 10
Pojazd: Piaggio Zip
nie kręcą się.. tylko gwinty są starte i jak wkładam klucz to się kręci, muszę chyba wiertarką dziury porobić i nowe śróbki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy