Dzisiaj jest 02 wrz 2025, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2012, 19:14 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
witam mam benelli k2 gaźnik delorto 12phva, po powodzi. Wyczyściłem wszystko, wymieniłem wał i cylinder, spokojnie mogę obrócić wałem ręką.
i mam problem po kopnięciu, paliwo wylewa sie portem wydechowym!
Jest iskra, automatyczne ssanie odpadło i teraz nie pamiętam czy iglica powinna być uniesiona czy w górze, iglica została w dole!(za bardzo nie mam jak jej wyjąć, mógłbym tak jeździć?)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
nie za bardzo kombinuj coś i wyjmij tą iglicę i kup nowe ssanie albo przerób na ręczne




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:28 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
myślicie że to ssanie, szukałem jakiegoś tematu jak przerobić ale nic nie znalazlem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
jeżeli iglicy od ssania jest na dole to jest wyłączone. jednak to nie winna ssania bo paliwo się wylewa, tak jak psiałeś.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Może zawór mebranowy jakiś na wykończeniu ?




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
nie wiem co to ma wspólnego zawór membranowy i wylewanie paliwa z portu wydechowego.
gdyby był uszkodzony paliwo by się cofało, w afekcie mielibyśmy mokry filtr powietrza!


Ostatnio zmieniony 01 mar 2012, 20:08 przez GGandzior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
GGandzior pisze:
gdyby był uszkodzony paliwo by się cofało, w afekcie mielibyśmy mokry filtr powietrza!
Gdyby był uszkodzony to paliwo by leciało ciągle do cylindra. Sprawdź membranki.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:33 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
czyli paliwo z cylindra ucieka do wydechu, i go wypluwa, dobrze zrozumiałem??
wiecie to jest po powodziowe to prawdopodobnie macie racje, czyli albo obrócić te membranki, albo kupić nowe??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
No to mówiłem dobrze :)

Kup sobie nowe mebranki i tyle :lol:




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
MasterSSP, Najpierw to niech sprawdzi w jakim stanie ma oryginalne.

Jaka dysza ? Ssanie powinno byc w dole iglica w przepustnicy jak ustawiona ? Zaworek od pływaka sprawny ? Sprawdź to i dopiero będziemy myślec :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 15:11 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
wszytsko jest okej, nowy zawór membranowy. ale i tak nie chce odpalić, iskra jest już nie wiem moze cos z elektryka??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Jak iskra jest, to z eletryką raczej nie, a jak podlejesz pod świecę paliwo odpala ? Jak nie to może iskra jest słaba i trzeba wymienić przewód od fajki i fajkę oraz dać nową świecę :)


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 15:16 przez MasterSSP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 0:03 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
eee.. świece jutro wymienię i sie zobaczy! co ciekawe iskra jest raz mała raz duża, czyli może jest jakiś obwód nie domknięty. Wyczyszczę masę, i sie obada. Rozkmincie to wlalem litr paliwa do tego okolo 25ml oleju, i świeca jest zalana jak wyciągam świece widzę że mokra jest ale jak śmigam po niej zapalniczka to sie nie pali! wtrysnąłem do cylka okolo 1ml paliwa czystego i tez nic, jest możliwość że coś blokuje zapłon? Jakaś blokada tak jak czasem w nóżce, ze kiedy jest otwarta to nie pali??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 9:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie bo ta blokada jak się nie mylę blokuje iskrę ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 10:05 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
Też mi sie tak wydaje!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:46 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
nie wiem czy to miało sens ale simeringi puszczały, i to dosyć sporo. co dziwne uszczelki wydmuchało w tym tyg kupuje zestaw uszczelek i simeringów, ale jakich szualem na forum tam jakieś corteco 20x32 i 20x42 :D ktoś chce coś dodać, może jakiś właściciel benelli k2
przez te simeringi mogłem nie odpalić? uszczelki to raczej tak!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:42 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
u mnie było to samo;/ pływak się zawiesił i paliwo wylatywało wydechem,poprostu zalewa go,




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 20:27 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
przez wydmuchanie prawego uszczelniacza skuter mi nie palił wgl a przy wstrzyknieciu czasem mocno strzelił z wydechu




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 22:37 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
hah właśnie mi się przypomnialo po jakimś czasie kopania zauważyłem że paliwo cieknie z tego simeringa prawego, i z gaźnika wybijalo paliwo!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 11:08 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 19:01
Posty: 22
Pojazd:
poskładany już! odpalony zostanie za kilka godz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy