Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 1:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2009, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Elo

Mam taki problem zalałem sobie do pełna i wyjeździłem wszystko i wyliczyłem że mi pali nieco ponad 4 litry!! Jak na ten setup co mam to za dużo znacie jakieś sposoby na zmniejszenie spalania??



Setup:

- Moduł Naraku SPORT
-Cewka sportowa
-wymieniona dysza główna w gaźniku na 65chyba albo coś około
-kilka blokad zdjęte podkładka z wariatora i zawirowywacz spalin v_max 67km/h


z góry thx




_________________

CEZAR :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2009, 23:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Miał wysokie obroty i tyle ssie. Mi na serii z Yasuni Z jak mu dam mocno to podejdzie nawet do ponad 7 litrów, jak sprawdzałem ostatnio to na 100km wychodzi że spala 7,5l... I powiedz mi co ja mam robić? Możliwe że u Ciebie danie iglicy niżej pomoże.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 5:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
No tak dam iglicę niżej ale wtedy stracę na mocy:/ a nie chciałbym tego




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 7:35 
*

Rejestracja: 10 lip 2009, 23:41
Posty: 6
Pojazd:
Coś za coś... albo ci pali albo jedzie. Bolid kubicy też pali 50 litrów ale za to ile jedzie :P Wiec jak dla ciebie spalanie jest za duże to obniż iglice ale tak jak mówisz stracisz moc... inaczej nie dasz rady chyba że poprzez mniejsza dysze ale to wtedy też tracisz na mocy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 7:53 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 9:54
Posty: 14
Lokalizacja: Szczytno
Pojazd:
Pali ci 4 to się ciesz. Mi pali 5 i żyje. I też tylko odblokowany




_________________

Mam chińskiego 2T i jest mi z tym dobrze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 9:58 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 13:10
Posty: 14
Pojazd:
Chcialbym miec takie problemy jak wy :) mi pali 6l ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 10:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
cezar2244, mój Yarox też tyle palił :/ na full baku ok. 70km :lol:
obecny pali 2,5-3l :cool: na 5l zrobię 200km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 10:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
mi pali ok 4,5-5l ;/ no ale trudno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 10:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
mi palił 4.5 odblokowany , okazało się że 2 śrubki od filtra powietrza się poluzowały i zadużo ssało ...




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
o ja a słyszałem że podobno świeca o innej ciepłocie coś daje na mniejsze spalanie >>??




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 12:58 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 17:06
Posty: 77
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Co do swiecy to pierwsze slysze :twisted: Mi pali tak 6,5l 7l na 100km :evil: Kurcze czasmami portfel boli no ale coz :) Wazne ze maszyna gwizda :mrgreen: A co do twojego problemu albo zmiejsz iglice, albo daj mu lepszy setup zeby palil delikatnie wiecej i wieksza moc zeby byla :)




_________________

[you] zobacz mój skarb http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... j+pi%EAkny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 13:03 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Musisz próbować z obniżeniem iglicy i z wymianą dyszy na mniejszą. Na razie nie zakładaj , że zmniejszy się moc, obniż iglicę i sprawdź.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 19:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
A gaźnik masz wyregulowany? Jaki kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
nie wiem jaki kolor świecy nie zmieniałem od nowości jej a gaźnika nie regulowałem nic...bo trochę nie wiem jak się zabrać za to mam powietrzem go regulować??




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
boże ludzie ... Dopływ powietrza jest stały reguluje się TYLKO ilość paliwa w mieszance TYLKO!!! , Tak jak Masz gaźnik mikuni/leader śrubką małą schowaną się reguluje :) Odkręcając :]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 4:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
ty no co ty ode mnie chcesz ja dopiero się uczę to mój pierwszy sqter wcześniej miałem tylko wsk i simsona więc nie oczekuj wiele;p ja zawsze regulowałem tylko obroty dopływem powietrza i nie wiem czy mam gaźnik mikuni/leader, mam seryjny




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 8:19 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
...




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 13:07 przez keeway_f-act, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2008, 9:56
Posty: 89
Pojazd:
A po jakim czasie na odpalonym silniku jak jest dobrze wyregulowany gaznik powinna sie zrobic swieca koloru kawy z mlekiem?




_________________

Pozdro dla Ciebie [you] :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 10:47 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
...




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 13:08 przez keeway_f-act, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2008, 9:56
Posty: 89
Pojazd:
Ja to jak gdzies jade to biore klucz do swiecy i jak przejade z 5 kmów to zatrzymuje sie i lukam swiece. Potem ciutke przekrece srobke i jade dalej.




_________________

Pozdro dla Ciebie [you] :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy