Dzisiaj jest 19 lis 2024, 1:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2012, 22:27 
*

Rejestracja: 13 paź 2011, 18:47
Posty: 14
Pojazd:
Możeci mi wyjaśnić gdzie są w tym modelu blokady i jak je zdjąć???Podajcie także swoje opinie o tym modelu i własne doświadczenia... Proszę także o podpowiedz jaki tuning najlepiej zrobić tz. co wymienić.. Proszę o szybką odpowiedz. bardzo mi na tym zależy. Dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 23:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:16
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Zapewne kupując skuter w tym wieku, blokady będą już zdjęte. Jak chcesz się upewnić to sprawdź na wariatorze, gaźniku i tłumiku. Sam go nie miałem, ale znajomy tak, silnik minarelli vertical, mocą nie grzeszył ale koło 70km/h rozwijał. Tuning zaczynaj tak samo jak w każdym innym sku, od wariatora/wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 11:18 
*

Rejestracja: 13 paź 2011, 18:47
Posty: 14
Pojazd:
Dodam że idzie max 55km/h :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 11:25 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Mam ten model sr i blokada jest w nim na wariator i na kruciec ssący z tego co ja widziałem bo zdjeciu tego skuter jezdzi 70km/h

Masz jakiś problem czy coś to pisz na gg bo mam ten model 3lata i bawiłem sie tez w tuning (teraz mam 2szt sr posrednia po full tuning) napisz na gg jesli coś chcesz wiedzieć na temat blokad w sr stara buda

GG: 683305




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 15:35 
*

Rejestracja: 13 paź 2011, 18:47
Posty: 14
Pojazd:
sorki niemam gg. może tu napiszesz. na module jest jakas blokada ? a ta na krucicu to trzeba cały kruciec wymienić???


Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 15:36 przez apka95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 15:40 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Moduł nie jest blokowany. Kruciec wymieniasz na odblokowany ja zmieniłem na tec 21mm, jesli masz zablokowany to wymień powinien być taki zwezony w srodku taki mały przepływ, to znaczy ze jest blokowany




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
http://img340.imageshack.us/img340/3313/blokady.jpg




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 21:41 
*

Rejestracja: 13 paź 2011, 18:47
Posty: 14
Pojazd:
temat do zamknięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy