Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2012, 8:34 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Witam, przyszedł do mnie dzisiaj gaźnik do am6, nie jestem pewien co do podłączenia.
Lewa strona:
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 12089.jpg/

Prawa strona:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 12092.jpg/


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012, 8:34 przez Gozdus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 9:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Gozdus, masz podciśnienie? Jeśli tak lewa strona podciśnienie i chyba przelew. Prawa strona paliwo tam gdzie piszesz podgrzewanie to olej a to coś to też jakby przelew. Tylko po co dwa? Nie jestem pewien czy tak ma być. Poczekaj na inne wypowiedzi. To chiński czy oryginalny gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 9:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Strona lewa:
Podciśnienie ok. To 2 to jak kolega napisał wyżej ,,przelew"
Strona prawa:
Tam gdzie napisałeś podgrzewanie jest olej, paliwo ok a to trzecie to też przelew. U mnie idzie wężyk , który łączy te dwa przelewy.




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 9:27 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Właśnie podciśnienia nie mam. Jest to gaźnik chiński. Możliwe że to jest przelew bo był dołączony wężyk do niego, tylko wychodził z tego 1 czarnego króćca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 9:50 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
To podciśnienie musisz zaślepić bo będzie lewe powietrze łapał :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 11:12 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Wiem. :D Od oleju też będę zaślepiał bo wywaliłem dozownik (nie mam przekonania) ;D
Jeszcze tak, przelew mam zaślepić, czy zamknąć obieg poprostu? Tzn. połączyć 1 wężykiem 2 króćce?
Z góry dzięki wszystkim za pomoc. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 14:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Z przelewem nic nie rób, ewentualnie możesz podłączyć 2 wężyki które będą prowadzić pod silnik, aby w razie zbyt dużej ilości paliwa lub zawieszenia się pływaka nie obrzygał ci silnika tylko wężykami poleci pod silnik na glebe :) Nie łącz ich razem ze sobą




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 16:59 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Ok, ale pojawił się nowy problem. Mam za krótką linkę i mam cały czas w połowie otwartą przepustnicę. Będę musiał jakoś skrócić pancerz.:/ Nie wiem, jutro będę kombinował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 17:45 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
kupiłeś gaźnik tec racing ? podobny porblem miałem :)
też przepustnica była otwarta, bierzesz nożyk i normalnie nacinasz pancerz uważaj tylko żeby za dużo nie uciąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 18:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
I nie uszkodzić linki bo będzie się podwijać, blokować i się zniszczy.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 19:09 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Mam chiński gaźnik z allegro za 72 zł.
Myślałem nad tym żeby wyjąć linkę z pancerza, wtedy by chyba było najbezpieczniej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Nie wyjmiesz linki z pancerza :P miałem identyczny problem jak u siebie założyłem gaźnik 21mm ale udało mi się skrócić pancerz. Zdejmujesz ta nakładkę z końca linki i czarną izolacje i odwijasz pancerz np opcęgami a potem odcinasz razem z tą izolacją na końcu nakładasz nakładkę i gotowe. Możesz też kupic linkę od jakiegoś skutera albo rometa i ją dopasować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy