Dzisiaj jest 03 lut 2025, 23:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 lip 2013, 15:09 
:mrgreen: Obrazek
czy warto malować ty 39 letnim pistoletem lakierniczym białoruskim jest sprawny ale czy warto tym malować skuter czy lepiej nowy kupić za 500zł czy to będzie to samo
jeszcze nie sprawdzałem ty jak maluje bo szkoda farby ...


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 21:47 przez kamilpaszko3, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
Post: 14 lip 2013, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 19:17
Posty: 394
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Pojazd: Neo's ,Grizzly,126p,Polonez
Najlepiej by było jak byś sprawdził na jakiejś farbie choćby na jakimś podkładzie ale ja mam 3 pistolety jeden taki stary podobny do tego i najlepiej się nim maluje. Według mnie jest to profesjonalny pistolet lakierniczy także może okazać się jak ten za 500zł :D Albo kup sobie taki pistolecik http://allegro.pl/pistolet-lakierniczy- ... 13419.html ,ja taki posiadam i jest super na nim właśnie nauczyłem się lakierować :D




_________________

Yamahy Fs 80 1981r. Jedyna na 4um
jedyna-taka-na-forum-yamaha-fs-80-se-klasyk-t384301.html
Oraz do Neosa 2012r
jest-wydech-progress-yamaha-neo-s-2012-black-by-wojtus1219-t354028-160.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 14 lip 2013, 16:34 
własnie załatwiłem juz inny pistolet profesionalny ale przyznam że prawię tak samo maluję jak ten
ale tu nie ma regulacji farb tylko powietrza i dlatego innym pomalowałem aeroxa




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Sam pistolet do lakierowania nie wystarczy, potrzebny jest też dobry kompresor który utrzyma ten "profesjonalny" pistolet, do tego przydałby się blok przygotowania powietrza np firmy SATA lub CKD :-) + cała reszta instalacji sprężonego powietrza reduktor pod pistolet przewody lakiernicze, nie spirala z castoramy :-)




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 14 lip 2013, 18:33 
kompresor miałem metabo poj 100l więc był całkiem niezły

-- 14 lip 2013, o 18:33 --

nie żadnych reduktorów nie miałem normalnie w kompresorze się ustawia ile chcę ciśnienia i do podkład inne ciśnienie i farby i itd inne.. ciśnienie dawałem według producenta farb




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 19:17
Posty: 394
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Pojazd: Neo's ,Grizzly,126p,Polonez
kamilpaszko3, I jak ci wyszło ?




_________________

Yamahy Fs 80 1981r. Jedyna na 4um
jedyna-taka-na-forum-yamaha-fs-80-se-klasyk-t384301.html
Oraz do Neosa 2012r
jest-wydech-progress-yamaha-neo-s-2012-black-by-wojtus1219-t354028-160.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 14 lip 2013, 21:32 
nie tak jak ja chciałem trochę ciemniej niebieski jest ale ładnie jest zwraca kazdą osobę jak przejeżdżam :P jutro fotki zrobią to wstawię :) malowanie wyszło doskonale żadnych zacieków itd nie jak przy zwykłych sprejach




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
musisz mieć reduktor pod pistoletem bo na przewodach lakierniczych masz spadek ciśnienia i jakiś zestaw odwadniacz + odolejacz np ckd w+m1000 z reduktorem najtańszy bądź filtry sata :-), kompresor kazdy rzuca kondensatem do przewodów a nie chciałbyś żeby to ci poleciało na świeżo polakierowany element :-)




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy