Dzisiaj jest 14 sie 2025, 15:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2011, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam, mam pewien problem w moim sprzęcie, chodzi tu o Aprilię Sonic LC, pod koniec zeszłego sezonu zaczęło mi coś piszczeć ze strony pompy wody, teraz po remoncie silnika, jako że wszystko na wierzchu, to rozkręciłem pompę wody - to na pewno nie ona piszczy, odpaliłem skuter bez pompy na chwilę, piszczenie nie ustało. Czym to może być spowodowane? Czy może coś piszczeć w magnecie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 16:14 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Też mam sonica i ostatnio po zmianie cylka też coś tak jakby piszczało ale przestało musisz sprawdzić dokładnie wszystko.. nie jestem wróżką więc Ci nie pomogę..
Może to wina magneta hmm..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ale to magneto mi nie bardzo pasuje, bo tam za bardzo nie ma co ocierać, druga możliwość to pompa oleju, albo skrzywiony wał powodujący jakieś drgania, ale wał sam z siebie nie powinien się skrzywić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Może klin się zerwał ale wtedy silnik by pracował nie równo




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Klin jest okej, bo zdejmowałem magneto i oglądałem. Nowa opcja to pompa oleju, nie daje oleju i to co piszczy to pierścienie zacierające się powoli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 20:46 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Mam taką pompe oleju na sprzedaż:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zrobiłem mieszankę i wlałem do zbiornika, więc to nie wina pompy, no chyba że to ona powoduje takie piszczenie i drganie, a co więcej, jest to dość znaczne tarcie, bo na wolnych obrotach gaśnie, tak jakby go coś blokowało. Już mi zaczyna brakować pomysłów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 20:42
Posty: 62
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Miałem identycznie ;d myślałem , że to magneto ale po jakimś czasie przestało a więc się nie martwiłem . Ostatnimi czasy jakoś znowu to wróciło i powiem szczerze , że wariator mi tak piszczał dziwnie , a że mam już nowy wszystko jest tak jak powinno być nic nie piszczy jest elegancko ; )

Nie jestem pewien czy u Ciebie to będzie to samo , ale warto sprawdzić ; )


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 21:50 przez MuCha95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 12:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wątpię czy to wario, bo odpalam skuter bez waria i paska, na samym przeciwtalerzu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Możesz spróbować odpalić go ze zdjętą pokrywą pompy wody wtedy wyeliminujesz łożyska pompy roboty nie dużo (trzy imbusy i dwie śrubki) nawet płynu nie trzeba spuszczać




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To już wyeliminowałem dawno temu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 5:51 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Poruszaj kołem tylnym i powiedz czy występuje tarcie może mało oleju przekładniowego albo przekładnia do kosza? nowe łożyska trzeba wsadzić u kumpla myślałem że to wario bo coś tarło a okazało się że łożyska..na przełożeniach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 15:17 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
axsel16, naucz się czytać
Cytuj:
Wątpię czy to wario, bo odpalam skuter bez waria i paska, na samym przeciwtalerzu.

niby jakim cudem mogły być to łożyska w przekładni?
sprzęgło rozrusznika i rozrusznik sprawdziłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Już wszystko jasne. Pierwsza sprawa, to kwestia 'czopów' w pokrywie przekładni ustalających jej położenie względem samej przekładni, a dokładniej rzecz biorąc to brak jednego z nich przez co pokrywa nie była idealnie prosto przykręcona.
Dwa to brak uszczelki między pokrywą a przekładnią. Gdy założone były poprzednie zębatka i zabierak niby tej samej firmy co i teraz, ale jednak były węższe, piszczenie nie występowało. Po zakupie nowych tarły jedno o drugie i dawały efekt piszczenia. Teraz jestem w trakcie składania wszystkiego do kupy, wycięcia uszczelki bo nie idzie dokupić i można kontynuować sezon :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy