Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 14:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: początkujący
Post: 19 cze 2011, 15:05 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 8:42
Posty: 7
Lokalizacja: zakopane
Pojazd:
założyłem ten temat bo ja i paru moich kolegów chcielibyśmy się spytać co i jak żeby trochę pokłaść się po zakrętach , i mam kilka pytań z tyłu mam opole mitasa jest w dobrym stanie , a z przodu duro , i chciałbym sie spytać na co najbardziej uważać i w ogóle jak każdy początkujący, każdy post się liczy;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 15:18 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
przede wszystkim wywal centralną nóżkę, zabić się przez nią można,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Oj można ;/




_________________

Była-Malaguti F10 Drag :*
Jest-Maver Action P/G SWAP 70ccm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 22:03
Posty: 155
Lokalizacja: LUB
Pojazd:
ja ma przerobiłem ja trochę i daje sie kłaść z nią ;) a mianowicie po obcinałem zbędne rzeczy i mam juz ja 2 rok i nic sie nie dzieje z nią skuter na trawie tez sie nie zapada :twisted:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=169388 <<---Mój Neo's
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=34691.0<-- Poldzio !!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 16:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Ale do wyścigów musisz ją zdemontować. Zarówno boczną jak i centralną.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 17:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
kondzio95 pisze:
ałożyłem ten temat bo ja i paru moich kolegów chcielibyśmy się spytać co i jak żeby trochę pokłaść się po zakrętach

Becks pisze:
Ale do wyścigów musisz ją zdemontować. Zarówno boczną jak i centralną.

:roll: :roll: :roll:
Duro to śliska opona więc uważaj :D




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
No co :mrgreen: Gadali o podnóżce to powiedział co wiedział nie :mrgreen:
A co do jego opon, to zależy co to za modele opon masz, bo Duro też są w wersjach o miekkiej mieszance.... Jeśli masz Mitas Scooter to one się bardzo dobrze kleją do suchej nawierzchni.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ja zawsze jak się przechylam na zakrętach to jakoś tak dziwnie mi majta tyłem na prawo i lewo, a jak się jeszcze bardziej przechylę to już w ogóle tył mi ucieka i czasami łatwo glebę zaliczyć.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 12:16
Posty: 4
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Ja jak sie składam to boczna mi haruje .I muszę ją wywalic




_________________

Obrazek
xxminekxx pisze:
ja mialem glebe na kolo przy 40,dupa rozj£%@na w trzy dupy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 17:13
Posty: 138
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
ja sie skladam i nic nie chaczy ;]




_________________

Yamaha Jog RR Custom_Project by misio_sr & resla26




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2011, 12:15
Posty: 19
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
ucz sie skladac na malych rondach :) bynajmniej fajnie wychodzi i wraz z doswiadczeniem idzie wlasna technika. :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1112459#1112459
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO KOMENTOWANIA I DAWANIA RAD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 17:13
Posty: 138
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
ja sam sie nauczylem na wlasnych bledach:D
wchodzilem w luk u nas na osiedlu i mi uciekl tylek troche. teraz juz wiem jak wchodzic




_________________

Yamaha Jog RR Custom_Project by misio_sr & resla26




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 0:32 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ja tylko Speedfightem2 umiałem się kłaść i to bardzo dobrze... BWS lipa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 10:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 8:52
Posty: 70
Lokalizacja: z Ząbek
Pojazd:
a ja już się nie kłade bo jhak na rondzie jechałem drąc kolanem o asfalt to mi kamyk pod kolo wleciał a z tego nie da sie wyjsc cało.




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!!

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
mi w sr jak bardzo się wyłożę to boczna haczy muszę coś z tym zrobić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 16:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Duro to śliska opona więc uważaj

x2, kolega miał to można było się na tym zabić, takie śliskie :D lepiej weź zmień oponke z przodu bo jak cie zetnie to hoho :lol:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 14:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
BALU pisze:
mi w sr jak bardzo się wyłożę to boczna haczy muszę coś z tym zrobić


Mi też czasem się poobdziera, tyle że u mnie wynika to z tego że lekko się odchyla przy mocnym przechyleniu szlifierki :lol:

Co do tematu to przygotuj skuter do "sportowej jazdy" :

- wymień oponę z przodu
- ciśnienie kół wg. książki serwisowej
- sprawdź łożyska główki ramy
- sprawdź czy lagi przednie są sprawne (w Aprili przez simering z jednej lagi wypłynoł mi cały płyn i prowadziła się gorzej niż chińczyk na wahadłowym amortyzatorze)
- wywal stopkę centralną

Uwagi? Oczywiste - unikać slajdów na śliskiej nawierzchni czy też gdy na nawierzchni jest piasek. Ogarnij przeciwskręt (więcej w Google) i ćwicz.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 15:01 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2011, 16:16
Posty: 65
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
lamal pisze:
Ja zawsze jak się przechylam na zakrętach to jakoś tak dziwnie mi majta tyłem na prawo i lewo, a jak się jeszcze bardziej przechylę to już w ogóle tył mi ucieka i czasami łatwo glebę zaliczyć.
Widac ze przynajmniej sie skladasz jak ci tyl ucieka moze troche za mocno ale o to w tym chodzi szybsze pokonywanie zakretow jak i mniejszy promien skretu.
Co do opon to polecam Continental Twist Race , kupilem te opone :D wydaje mi sie ze to bardzo miekka mieszanka xD postala chwile na sloncu i mozna powiedziec ze sie lepila.

Przy skladaniu nie zapominajcie o przeniesieniu ciezaru bardziej na przod.




_________________

WWW.MOTO-BIALYSTOK.CBA.PL

chUdy pisze:
Scythe, Dzięki za pomoc ale poprawię wieczorem bo muszę już do pracy wychodzić.

chUdy
**
Pojazd: MBK Booster
Wiek: 14




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 13:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2011, 14:04
Posty: 48
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
lamal pisze:
Ja zawsze jak się przechylam na zakrętach to jakoś tak dziwnie mi majta tyłem na prawo i lewo


dobij powietrza bo za mało i przestanie majtać :mrgreen:




_________________

SPRZEDAM KASK FIRMY MAX STAN JAK NOWY 0 RYS itp + GOGLE SAFEBET! CENA JEDYNE 140zł PISAĆ PRIV to wyśle foty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Co do opon potwierdzam że Duro robi opony o twardej mieszance, choć i są z miekką już. Ogółem gdy jest ślisko koło mi buksuje przy ruszaniu, więc twarda.




_________________

Była-Malaguti F10 Drag :*
Jest-Maver Action P/G SWAP 70ccm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy