Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2014, 15:05 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 311
Pojazd: skuter
Dlaczego podkładka ,przedłużająca tuleję wariatora obniża v-max


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2014, 15:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Pewnie dlatego że pasek ma za duży luz :roll:




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 16:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Tak jak kolega wyzej napisal, pasek ma mniejszy dostep by wejsc na sama gore wariatora, a normalne jest,ze im wyzej wchodzi pasek tym wiekszy v-max :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Tylko złudzenie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy