Dzisiaj jest 25 lip 2025, 13:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
A to że dolewasz oleju to "szpan" przed kumplami że masz większy cylek niż ustawa przewiduje :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:14 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 20:31
Posty: 31
Pojazd:
a czy aerox nie ma przypadkiem ustawionego dawkowania oleju w zależności od obrotów wału? po mojemu może wystarczyć przewidziana dawka, ale zostawiam to dla więcej wiedzących :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 20:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Bobik021, tak. Czym większe obroty tym więcej oleju. Tylko większy cylinder (np klasy Sport 70) kręci obroty rzędu seryjnego cylindra, a przecież mimo to potrzebuje więcej* smarowania, bo jest większy :wink:



*więcej- pod względem ilości, a nie proporcji oleju do paliwa!




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 20:44 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy