Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2014, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
witam, jakiś czas temu jadac do szkoły zgasł mi skuter, i nie chciał wgl odpalić, rozebrałem, okazało się ze uszkodzony został pierścień i sie zatarł,

kupiłem następny cylinder z tłokiem co prawda używke ale w dobrym stanie marki hebo manston replica, dalej nie chciał odpalić mimo licznych kopnięć, wymieniłem łozyska i uszczelniacze, moduł zmieniałem, iskrownik,

kompresja jest, paliwo dochodzi, iskra również git, wszystko było dobrze poskładane szczelnie itp,,, co robić?

zostało tylko magneto, ma one takie grube rysy wzdłuż (niewiem czy ducati energia tak ma ?, zapłon z bety ark) , ale one były od poczatku i chodziło, kiln jest troche ojechany ale trzyma mangeto na swoim miejscu, co robić ?? pozdrawiam




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 cze 2014, 17:35 
*

Rejestracja: 08 gru 2012, 10:22
Posty: 72
Lokalizacja: Marki koło Warszawy
Pojazd:
Podlej trochę benzyny pod świecę i zobacz czy załapie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
próbowałem wiele razy, zerio odezwu ;/




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 18:34 
*

Rejestracja: 08 gru 2012, 10:22
Posty: 72
Lokalizacja: Marki koło Warszawy
Pojazd:
To coś z zapłonem.. A wymieniałeś świecę? Jak nie to może fajka... Ale najpierw sprawdź świecę 12zł to nie majątek ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 1:21 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie łapie gdzieś lewego? I weź zdejm filtr i podczas odpalania psiknij mu w gaźnik Plakiem czy czymś i zobacz czy zapali. I jak masz klin zjechany to lepiej go zmień, duży kosz to nie jest.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
świeca nóweczka dedykowana pod cylinder, z plakiem nie jednokrotnie próbowałem i nic ;(




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Iskrownik dobrze założyłeś? Tzn impulsator jest skierowany w stronę cylindra około godziny 14.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
jest idelanie, nawet iskra jest w dobrym momencie chwile przed gmp




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 15:50 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
miałem podobnie, byla iskra, wszystko było. Podlewałem pod świece paliwa i nic, zero odzewu. Winną całemu zamieszaniu okazała się membrana. Z głupoty mojej, bo uszczelniłem membranę uszczelką+silikonem i ten silikon powpadał do membrany i zaklinowął sie kawałem między płytkami. Sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
już było to sprawdzane, dalej nic;/




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Kompresję czym sprawdzalws? Jeśli na oko, to może jej właśnie nie ma taka jak powinna być.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
mam oszukany manometr xd ale kompresja jest taka jak w innym sprawnym skuterze :D który pali od kopa xd




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 19:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Czyli jak ta kompresja? ,bo jednemu może palić przy 5bar a drugi przy 6bar już może zapomnieć o odpaleniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
coś ok 5-6 bar ale to oszukuje




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 19:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to zacznij od pomiaru sprawnym manometrem,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 4:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Moim zdaniem jest jeden z dwóch problemów, za słaba kompresja i nie chce odpalić, bądź uszczelniacz wału poprostu się skończył. Skoro iskra i paliwo jest, to powinien odpalic. Przerabiałem już to pare razy w chinolu, że jak kompresji nie było, to dla rozrywki mogłem sobie kopać po pracy.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 13:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
brak kompresji ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy