Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 14:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2016, 23:13 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Witam ktoś podpowie jaką dysze do gaźnika 28mm i Polini 80 żeliwo? aktualnie jest wsadzona 118 i śruba od mieszanki jest wykręcona aż 5 obrotów


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 sie 2016, 7:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A co się dzieje, jakie objawy?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2016, 15:54 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
robdk pisze:
A co się dzieje, jakie objawy?


Nie odpala z rozrusznika trzeba kawałek popchnąć zastanawiam sie czy winowajca nie jest wykrecona sruba od składu mieszanki aż o 5 obrotów. Na przepustnicy jest najwieksza dawka. Nie sprawdzałem tez mocy na max obrotach zrobiłem dopiero 200km na nowym cylku także jeszcze docieranie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2016, 6:51 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po pierwsze o czym nie piszą w żadnym z poradników odnośnie regulacji to manetka gazu musi mieć luz tzn. dopiero lekkie przekręcenie napina linkę. Wtedy jest pewność, że nie są fałszowane wolne obroty.
Nie wiem czy gaźnik jest fabryczny czy też zmieniany pod tą 80-tkę ale wydaje się, że jest za bogato ustawiony.
Na początek zrób podstawę do regulacji tj. dysza 110, iglica na środek, śruba 2 obroty.
Teraz sprawdź co się dzieje. Może być też jeśli był zmieniany gaźnik za duża dysza wolnych obrotów ale to raczej wyjdzie dopiero w praniu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 20:31 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
robdk pisze:
Po pierwsze o czym nie piszą w żadnym z poradników odnośnie regulacji to manetka gazu musi mieć luz tzn. dopiero lekkie przekręcenie napina linkę. Wtedy jest pewność, że nie są fałszowane wolne obroty.
Nie wiem czy gaźnik jest fabryczny czy też zmieniany pod tą 80-tkę ale wydaje się, że jest za bogato ustawiony.
Na początek zrób podstawę do regulacji tj. dysza 110, iglica na środek, śruba 2 obroty.
Teraz sprawdź co się dzieje. Może być też jeśli był zmieniany gaźnik za duża dysza wolnych obrotów ale to raczej wyjdzie dopiero w praniu.


witam i dziękuje za odpowiedź z braku czasu dopiero dziś przysiadłem do Aprilki i dysza 110 była totalnym krokiem w tył dopiero przy dyszach pomiędzy 120-130 silnik zaczyna żyć przy ustawieniu iglicy na największą dawkę i śrubie od składu mieszanki wykręconej pomiędzy 3 a 5 obrotów. Co do problemu z zapalaniem problemem okazał się nie gaźnik a akumulator. Po podłączeniu do większego aku motor pali od strzała jutro przetestuje z rana na zimnym jak się zachowa podczas zapalania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy