Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2011, 18:44 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Cześć! :wink:

Mam zamiar przerabiać swoją Apke (50cc) na 70cc lub 80cc.

Jakie są wasze opinie o cylindrze Polini Race (żeliwo) 80cc?
Najbardziej zależy mi na mocy tj.(przyśpieszeniu).
Chciałbym również ,aby prędkość podróżna wynosiła 90 - 100km/h bez wysilania silnika ,a prędkość maksymalna ok.115 km/h.
Czytając opinie o cylindrze Polini Race 80cc doszedłem do wniosku ,że jest on bardzo paliwo - żerny ,a ja przeważnie robie dłuższe trasy ,więc jest to ważne.
W takim razie zaczołem myśleć o 70cc ,lecz nie jestem pewien ,że spełni moje wymogi wypisane na poczatku postu.

Proszę Was ,abyście doradzili mi jakie cylindry wybrac 70cc czy 80cc oraz poszczególny model spełniający moje wymagania podane na górze :P.
Chciałbym jeszcze ,abyście doradzili mi co bym musiał jeszcze dodatkowo wymienić np.(wał itp).
Ucieszyłbym się jeżeli podacie mi osiągi (moc ,prędkość maksymalną ,przyspieszenie ,spalanie) jakie miałbym na tych setupach. :wink:


Ps. Na tuning mam ok.2000 zł.
Z góry dziękuję i proszę o pomoc. :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 19:37 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
ja wymienilem to co mam pod opisem i v-max 120km/ h a 100km/h to jazda spokojna. pali ok 4l/100 moc ok 18km. przysppieszenie mamzebatke 14 i idzie na konia




_________________

-Cylinder malossi MHR Replica 80cc Minarelli AM
http://polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/X-ray/125300




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Proszę udokumentowac jakimś nagraniem te osiągi ..


wracając do tematu dlaczego chcesz żeliwo ? nie myślałeś nad powłoką NiCaSilową ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 19:57 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
wlasnie czekam za kamera i wrzuce filmik wiec podam linka




_________________

-Cylinder malossi MHR Replica 80cc Minarelli AM
http://polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/X-ray/125300




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Z tego co czytałem to dużo ludzi poleca żeliwo ze względu możliwości zrobienia szlifa ,ale nicasil podobno lepiej odprowadza ciepło.
No nie wiem podawajcie wszystkie rodzaje cylindrów mogą być nicasilowe ,żeliwne itp.
Aby spełniały powyższe wymagania :P.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Nie uzyskasz przelotowej 100 i dobrego przyśpieszenia nawet na 80cc. Chyba, że na cylku poziomu evo i full tunie co jest drogie i eksploatacja jest bardzo droga(spalanie). Chyba, że mówisz o prędkościach licznikowych :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 22:14 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Cheldoro96 pisze:
Nie uzyskasz przelotowej 100 i dobrego przyśpieszenia nawet na 80cc. Chyba, że na cylku poziomu evo i full tunie co jest drogie i eksploatacja jest bardzo droga(spalanie). Chyba, że mówisz o prędkościach licznikowych :D


No to chociaż ,abym miał "przelotową" ok. 90km/h ,dobre przyspieszenie i przyzwoity v max.
Z góry dziękuję i proszę o odpowiedź. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 23:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nicasil nie tylko lepiej odprowadza ciepło ale przede wszystkim na nicasilu jest wielokrotnie mniejsze tarcie i jest on o wiele trwalszy nawet do 10 tłoków na jednym cylindrze gdzie przy żeliwie cylinder musiałby być kilka razy zmieniany na nowy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 7:22 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Nicasil nie tylko lepiej odprowadza ciepło ale przede wszystkim na nicasilu jest wielokrotnie mniejsze tarcie i jest on o wiele trwalszy nawet do 10 tłoków na jednym cylindrze gdzie przy żeliwie cylinder musiałby być kilka razy zmieniany na nowy.

Dzięki Konrad324 za radę w takim razie wybiorę nicasila.
Teraz jedynie was proszę o pomoc w wyborze części takich jak (cylinder,wał itp.) ,aby spełniały kryteria podane powyżej. :)

Ps. Fajnie zobaczyć kogoś z imieniem Konrad ,gdyż też mam tak na imię . ;)

Z góry dziękuję i proszę o pomoc.

Pozdrawiam Konrad . :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 9:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Iwan5 pisze:
Dzięki Konrad324 za radę w takim razie wybiorę nicasila.

Możesz Wziasc podobny setup jak ja mam Vmax nie sprawdzałem ale ładnie sie zbiera .
Wał polecam top racing ng
Oczywiscie jak bierzesz 70c-80c bierz gaznik wiekszy co najmniej 19m
Cylinder airsal tani bo zapłacisz za jego 550zł (nicasil)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 10:23 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Aha ,wielkie dzięki ,poczekam jeszcze na wypowiedzi innych użytkowników forum.
Mógłbyś mi powiedzieć np. ile pali twoja Rs ,jaka prędkość ma przelotowa i ile ma koni ?
To Am6 silnik? Jeśli tak to ten sam co u mnie :).

Ps. Ten cylinder Airsal to masz 70cc czy 80cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Iwan5 pisze:
. ile pali twoja Rs ,jaka prędkość ma przelotowa i ile ma koni ?

Spalanie mysle ze przy spokojniej jezdzie gdzies 4 Jak ostra jazda to mysle ze gdzies 6 l

Prędkość mysle ze gdzies 120km/h (Narazie tylko mi sie wydaje bo musze gps dobrego skołować i wtedy sprawdzić i jak cos dam znać) a i dodam ze przełozenie mam 14/43 .

Iwan5 pisze:
Ps. Ten cylinder Airsal to masz 70cc czy 80cc ?

Od goscia jak kupowałem to dostałem własnie cylek 70c i 80c i roznia one sie tylko ze ma wiecej okien płuczących czy jakis tam . Ale tuleje maja tego samego rozmiaru(wiem ze to nicasil)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Kawojdi a mógłbyś mi powiedzieć ile kilometrów zrobiłeś na tym setupie ,jak docieraleś i czy narazie nic złego się z nim nie dzieje? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 12:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
docieranie cylindra ja nie docierałem poprzedni właściciel . Ale wystarczy na alu gdzies 10okm 200km max . Jedyne co wymieniałem to ja wał i łożyska których nie docierałem i nic z moto sie nie dzieje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 14:07 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
To lajtowo ! Tylko czytałem o tych airsalach to podobno nie są zbyt mocne max 10 "kucyków" xd.
A zresztą chyba nie będę mojej Apki tuningował na 70cc bo taka 70-tka sport ma max z 10-12 koni ,a sprzedający mi motor mowił ,że on ma 15 koni ,ale wątpie trochę w to.


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 14:12 przez Iwan5, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Jesli tuning To najlepsze rozwiazanie to zmiana silnika . Np. sam cylek gdzies 500-700 wał i masz juz 1000zł a za ta kase masz kompletny silnik 125c Wiadomo ze lepiej miec serie z taka moca co tuningowana 80c . Ale to twoj wybor .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:36 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
No też tak myślę ,ale wątpię w to ,że ma 15 koni bo leci mi 85-90 km/h z super przyspieszeniem każdy się dziwi jak taka 50cc może mieć taką przyśpieche.
Sprzedający mówił ,że jest ona zablokowana jakoś do 80 km/h ,żeby paliła mniej (pali 3,5l) moim zdaniem mało.
Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie może być taka blokada.
A i jeszcze dodam ,że gdy ją kupiłem leciała tak 82-84 km/h ,ale ostatnie 2 tygodnie jeżdzenia leciała prawie zawsze pod 90 i jak odrazu po kupnie wbijałem 6 bieg to gdzieś przy 70km/h a teraz wbijam na 75 km/h czasami nawet ponad.
Możecie coś powiedzieć na ten temat jak to możliwe rozregulowała się może jakaś blokada czy coś?
Kawojdi dzięki za odpowiedzi :)
Z góry dziękuję za pomoc :P
Ps. Sprzedawca mówił mi ,że po odblokowaniu zamknie spokojnie licznik tj.(120km/h).
Niewiem co o tym sądzić jeśli było by tak naprawdę i dowiedział bym się gdzie jest blokada to nie potrzebny by był mi tuning.


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 20:38 przez Iwan5, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Iwan5 pisze:
z super przyspieszeniem każdy się dziwi jak taka 50cc może mieć taką przyśpieche.


Z porównaniu do 125 to 50tka w ogóle się nie zbiera nawet więc ma przyspieszenie normalne jak motorower i nie ma tu nic dziwnego.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 6:28 
*

Rejestracja: 23 mar 2011, 17:19
Posty: 20
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Iwan5 pisze:
z super przyspieszeniem każdy się dziwi jak taka 50cc może mieć taką przyśpieche.


Z porównaniu do 125 to 50tka w ogóle się nie zbiera nawet więc ma przyspieszenie normalne jak motorower i nie ma tu nic dziwnego.

Każdy mądry człowiek wie ,że 50cc niemożna porównywać do 125cc. Pisząc ,że każdy się dziwi jak 50cc może mieć tyle mocy miałem na myśli to ,że kumple jak z nimi jeżdżę zawsze mi mówią "To na pewno nie jest 50-tka ,musiałeś coś tuningować to na bank 70-tka albo 80-tka.
-.- A nawet... Mówisz ,że niema tu nic dziwnego bo to motorower ,ale podejrzewam ,że każda serie 50cc odstawiłbym daleko w tyle .Oczywiście gdyby patrzeć już na v max to na pewno by mnie ktoś wyprzedził...
Wracając do tematu wiecie gdzie ta blokada może się znajdować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Najprawdopodobniej ma przełożenia na przyspieszenie założone. Mógł też ingerować w gaźnik i dać mniejszą dyszę lub ograniczyć otwieranie przepustnicy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy