Dzisiaj jest 04 mar 2025, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 12:08 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
temat rozwijany tyle razy itp ja wam proponuje weźcie sie do pracy i zróbcie porting a potem piszcie co i jak a nie takie czcze pisanie każdy coś wie itp ale nikt nie robił tego ja rozmawiałem z gościem co coś takiego robił i mówił że sporo to daje ale trzeba to dobrze zrobić więc ja sie za to wezme i wam radze to samo i wtedy pisać co i jak




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:11 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
funekp, myslisz że tu sobie podszlifujesz tam powiekszysz i założysz i będzie ci sie wydawać że lepiej bedzie jeździc., wiesz w ogóle na jakiej zasadzie działa silnik dwusuwowy??powierzchnie kanałów oraz kąty OWK się oblicza np. z książki bella. do danego strojenia są inne kąty OWK. do tego kanały muszą się kierować w daną część cylindra, żeby go przepłukiwać ze spalin a nie żeby poprostu były. najpierw poczytaj i potestuj na jakimś starym silniku np. simsona... jeżeli bez zmiany pojemności zwiększysz jego moc 3 krotnie to dopiero bierz się za tuning silnika am6 lub derbi.i jak juz zrobisz swój porting to poprzyj to wykresami z hamowni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
po 1 to sam nie będe tego robił a po 2 nie wymądrzaj sie jakbyś nie wiem jakie rozumy zjadł bo jeśli bym tego nie wiedział co napisałeś to bym sie za to nie brał a po 3 ten gościu co to z nim będe robił to kiedyś zajmował sie silnikami w motorach żużlowych i wyciskali z tych silników ile sie dało oczywiście że jaki silnik długo nie pochodził ale gościu sie na tym zna bo to już robił a zaczne od cylka w simsonie nie odrazuw derbi




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 18:35 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
motocykle żużlowe to 4-suwy... Silniki robi jedyna marka jaką jest JAWA . oczywiście też się da zrobić porting głowicy ale silniki są i tak już wyżyłowane ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 18:42 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
tak tylko że ten gościu w tym robił w tym już dawno dawno temu zresztą już w simsonie kilku osobą robił porting więc sie zna troche na tym a po 2 to mam stary cylek od simka to mogge na nim poprubować i wtedy nic nie trace a moge zyskać przede wszystkim doświadczenie




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 18:43 przez funekp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Podnosząc okno wydechowe do góry zwiększasz maxymalne obroty silnika. Poszerzając zwiększasz moc i tutaj nie ma co kombinować . Poszerzać o max ok 1mm na początek a podnosząc o 0,5mm. Im wyzszy kąt tym wyzsze obroty .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:59 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
teac27, podnosząc okno wydechowe przenosisz moc maksymalną na wyższe obroty.tylko takie małe sprostowanie żeby nie wprowadzać w bład :) . A jak za bardzo podniesiesz i np. wyjdzie z kątów owk że moc maksymalną osiągnie np na 18 tysiącach to nie znaczy że tyle obrotów osiągniesz gdyż możliwości konstrukcyjne silnika nie pozwolą na rozkręcenie się silnika do tylu obrotów. przeszkodą jest np. membrana gdyż ta przy około 14 tysiącach juz nie pracuje regularnie nawet przy twardych płytkach. w silnikach o mocy maksymalnej położonej wysoko stosuje się rozrząd stawidłem (tarczą obrotową). silniki modelarskie do łodzi FSR( interesuje się również modelarstwem) mają 15 cm pojemności i moc maksymalną na ok 33 tysiącach. posiadają stawidło i gaźnik 12 mm. oraz duże OWK kanałów .


Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 16:00 przez Maciejpoz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Wszystko się zgadza. :) na internecie są programy za ok 50zł które służą do tych obliczeń proszę http://www.youtube.com/watch?v=9gylKaXRG1o




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 12:17 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
całkiem ciekawy ten programik :D ja korzystałem z książki bella, ale ten programik wydaje się ciekawy. są jeszcze jak patrzyłem na google, programy do rysowania mapy i obliczania kątów OWK i powierzchni do danego strojenia, oraz wyrysowania kątów wpadania. jest nawet darmowa wersja tego programu . Jak wróce do domu to ściągne i sprawdze jak to się ma do moich dotychczasowych doświadczeń i przemyśleń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy