Dzisiaj jest 30 maja 2025, 11:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2012, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2011, 9:09
Posty: 29
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Chciałbym się dowiedzieć konkretnie czy jest sens portingu seryjnego cylindra w roxie z 99r ?
Czy o wiele skróci się jego żywotność i czy o wiele zwiększy się moc po prostu czy sie opłaca !
:roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
zalezy komu zlecisz porting, mozesz zrobic z tej 50 evo na wzor mhr'a, ale tlok pewnie co sezon do wymiany :P I do tego wiekszy gaznik :P




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2011, 9:09
Posty: 29
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Jak już to chciałbym zlecić porting redusowi !
Nie chodzi mi o jakieś evo czy inne bardzo mocne tylko o jakiegoś sporta lub racinga co najwyżej


Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 17:21 przez patrykx22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2011, 9:09
Posty: 29
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Ale może mi ktoś odpowie na temat !!!???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 10:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
patrykx22, no więc tak. Zlecasz komuś porting, piszesz na jakich mapach cylindra ma Ci zrobić, np. polini sport 50, airsal sport/ racing 50. Następnie zakładasz cylinder i regulujesz gaźnik i napęd. Dobrze by było wymienić gaźnik na 17,5 i wydech na sport.
Żywotność cylindra spadanie nieodczuwalnie chyba że masz po dużym przebiegu cylinder.
Porting podnosi moc znacząco, moim zdaniem opłaca się :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2011, 14:19
Posty: 167
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
Ile za taki porting?




_________________

[center]KUPIĘ WYDECH DO AEROXA
Stage6 Pro Replice

Oferty na PW albo GG: 13715993[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 10:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 18:11
Posty: 309
Lokalizacja: Busko
Pojazd: MBK Booster Full BCD
patrykx22, ma gaźnik 17,5, więc byłoby dobrze.
A to czy zrobie szlif cylka przed czy po portingu to bez znaczenia ?
I na jakich mapach jakiego cylka opłaca się zrobić porting, żeby odczuć jakieś większe zmiany ?
GoToBed, zależy u kogo :shock: Z tego co pamiętam Redus bierze za parting od 70-80zł do 100zł


Ostatnio zmieniony 19 maja 2012, 10:48 przez Mati512, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 21:45 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
Redus robi za 80zł , wiem bo robiłem u niego cylka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 9:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Mati512, szlif lepiej po portingu zrobić i dokupić dobry tłok nie taki za 50 zł bo napuchnie

najlepiej zrobić porting na mapach cylindrów evo wtedy masz największą moc ale jak nie chcesz na evo to jakieś racing powiesz redusowi a on będzie wiedział na jakiej mapce najlepiej !




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 9:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2011, 9:09
Posty: 29
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Więc tak :
Przebieg mojej taczki jak ją kupiłem wynosił 15 tyś ja zrobiłem gdzieś 500km bo niedawno kupiłem ! Nie wiem w jakiej kondycji jest cylek ale powinno być dobrze !
Teraz wał : chyba wystarczy zmienić łożyska na wale i będzie git ?
Jak już wcześniej mówiłem cylek ma być na sporta lub co najwyżej na racinga !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
lepiej racinga rób bo sport to bedzie miał max 2-3 KM więcej
jak wał nie ma luzów na korbowodzie to nie trzeba wymieniać bo aż takich obrotów nie będzie miał żeby walną




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 15:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jak zrobicie z seryjnego cylindra Racinga?

Trzeba spawać cylinder i tuleje żeby zrobić Racinga wzwyż.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 7:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
ToMaSz123, tego nie jestem pewien. Zacznijmy od tego że sportowa 50ccm jest dużo bardziej wyżyłowana niż 70ccm. Racing na 50 kręci ogromne obroty, także wymiana wału jest jak najbardziej wymagana.




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy