Zależy co dokładnie masz na myśli? Można powiększyć kanały wypolerować wydechowy wygładzić ssący, wypolerować grzybki zaworów, wstawić większe zawory, planowanie itd itp... Jeżeli nie masz w tym temacie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia radził bym Ci się za to nie brać... O ile przy odpowiednich narzędziach zrobisz ''jako tako '' podstawy to o tych trudniejszych nie ma mowy to wymaga dokładności. Jeżeli pytasz o efekty tych zabiegów to zależy to od tego co masz już w silniku. Ogółem wszytko to daje bardzo małe efekty a robiąc bardzo mały błąd uszkodzisz silnik oczywiście mowa tu o małych 4T nie o kilku cylindrowych bo to inna bajka. Plan głowicy to da najwięcej, ale trzeba pamiętać co się stanie po tym zabiegu większa kompresja może prowadzić do spalania detonacyjnego głowica będzie w innym punkcie co wiąże się z przestawieniem zapłonu (moduł z regulacją konta zapłonu) dłuższy napinacz łańcuszka lub skrócenie go. Mógł bym jeszcze wiele na ten temat pisać. Ja bardzo chciał bym odpowiedzieć na Twoje pytanie, ale to tak się nie da.
|