Dzisiaj jest 18 lip 2025, 13:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2011, 17:09 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
Witam moja Gilera SMT ma juz przejechane 11tyś i jakby tak nie chciała żyć.... wcześniej rezo było od 6tyś i aż wciskało w siedzenie, a teraz ani niema rezo ani v-maxa. Wymieniłem cylinder, dotarłem i nadal to samo... kreci do 11 tyś a wczesniej była potrzeba tylko do 8. Jechał na 6-biegu 75 spokojnie łapałem na 8tys obrotów na przełożeniach 14 na 53. W tej chwili mam 13 na 53 i ani niema mocy ani prędkości. Więc tak, cylinder wymieniłem, gaznik+filtr powietrza czyściłem, olej w skrzyni też wymieniam regularnie i nadal to samo. Jeśli macie jakies propozycje to prosze... dajcie znac :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 17:34 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 20:16
Posty: 70
Lokalizacja: Chmiel Lublin
Pojazd:
a jaki cylinder założyłeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Napisz co dokładnie wymieniłeś. Wyregulowałeś go dobrze ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 16:11 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
Cylinder TNT. Wymieniłem cały komplet, tlok pierscienie itp. A regulowałem gaznik wedlug poradnika wiec ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie znaczy że dobrze wyregulowałeś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 18:51 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
a jakieś inne możliwości? zapchany wydech czy coś? bo nudna taka jazda bez rezo ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Wydaje mi się ,że wydech się czymś zatkał.Sprawdź jakiś inny.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 9:45 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
Łatwo powiedzieć...ciekawe skad wezme... nieda sie go jakoś wypalic czy cos?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
da sie wypalic nalewajac benzyny do srodka .. ja proponuje jednak rozciac go i wyskrobac nagar a potem ladnie zaspawac :) nie bedzie widac jesli spawacz Ci nie nasmarka :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 10:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Albo idź w moje ślady i wyczyść kretem:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 13:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Tak ale w oryginalnych wydechach w smt i sendach były montowane w dyfuzorze takie siateczki po bokach mi one kiedyś odpadły i i zablokowywały wylot spalin a przecież metalu nie wypalisz więc pozostaje tylko cięcie , wyrzucenie maneli i spawanie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 16:42 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a pro po tamte siateczki trzymają watę wygłuszającą :) ja to wszystko wywaliłem i motockl troszke jak na moje oko głośny się zrobił a lepszych osiągów nie zauważyłem więc tą siateczke po boku zostaw jak nie odpadła ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 18:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wypalić palnikiem najlepiej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Wypalić palnikiem najlepiej.
Raczej nie wypalisz zawartość węgla we stali i szybko będzie rdzewieć.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
No to dzięki chłopaki :) w poniedziałek biorę sie za cięcie i zdam relacje :twisted:. A tak poza tym navi777 jak wyczyściłeś to kretem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 21:03 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
zatkał z jednej strony i wlał XD tylko za długo go tam nie trzymaj ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Zatkalem jedną stronę wsypałem kreta w granulkach, zalałem wrzątkiem, wytrzepałem jak drinka, zatkałem z drugiej strony i zostawilem tak na 20min, po czym odetkałem z obu stron i kilkakrotnie przepłukałem wydech wodą pod ciśnieniem:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 21:56 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
i dużo syfu wyleciało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 22:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Rozgrzewasz palnikiem do czerwoności wydech i dmuchasz z jednej strony. Goła blacha zostaje.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 22:03 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 22:56 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
No w poniedziałek zobaczymy czy coś to da...narpierw palnik potem kret




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy